سر سرباز انگلیسی بریده شد!/نشست اضطراری کابینه انگلیس +تصاویر

۳۱اردیبهشت،

سرسربازی که مورد حمله‌ وحشیانه این دو نفر قرار گرفته ،در منطقه «وولویچ» در جنوب شرقی لندن بریده شده است .همچنین یکی از آنها، شاهدان این صحنه را تهدید کرده که هر گز جان سالم به در نخواهند برد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران   به منظور رسیدگی به جنایت وحشیانه دو مرد به یک سرباز در شهر  لندن و بریدن سر او، کابینه انگلیس جلسه اضطراری تشکیل داد.

گفته می‌شود سرسربازی که مورد حمله‌ وحشیانه این دو نفر قرار گرفته ،در منطقه «وولویچ» در جنوب شرقی لندن بریده شده است .همچنین یکی از آنها، شاهدان این صحنه را تهدید کرده که هر گز جان سالم به در نخواهند برد.

گفتنی است پلیس انگلیس به این دو قاتل تیر اندازی و آنها را زخمی کرده است. یکی از اشخاصی که هدف شلیک پلیس قرار گرفته بود به ناظرانی که با حیرت او را می‌نگریستند گفت: «باید با آنها که با ما می‌جنگند، مبارزه کنیم. موشک، جواب موشک. عذر می‌خواهم که زنان امروز مجبور شدند این صحنه را ببینند، اما در سرزمین ما، زنان ما هم مجبورند چنین صحنه‌هایی ببینند. مردم، شما هرگز ایمن نخواهید بود. دولتتان را از بین ببرید، آنها به شما اهمیت نمی‌دهند.»

شبکه تلویزیونی آی‌تی‌وی در پی این اتفاق،گزارش داد: کابینه دولت انگلیس جلسه اضطراری تشکیل داد و دیوید کامرون، اول‌وزیر انگلیس آن را «کاملاً تکان‌دهنده» خواند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.