سر مربی‌ تیم ملی‌ اسپانیا: بازیکنان حریف را کوچک کردیم

به گزارش ایرنا، روزنامه ورزشی ˈمارکاˈ چاپ مادرید امروز شنبه نوشت: دل بوسکه از پیروزی چهار بر صفر اسپانیا بر بلاروس ابراز خرسندی کرد اما هشدار داد بازی بعدی تیمش که سه شنبه شب آینده در ورزشگاه ˈویسنته کالدرونˈ شهر مادرید برگزار خواهد شد، از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا در مقابل خود ، تیم فرانسه را خواهند داشت .

وی گفت:ˈ ما با بلاروس بازی خوبی‌ داشتیم، بسیار تکمیلی بود ، بازیکنان از لحظه نخست بازی احساس راحتی‌ داشتند ، ارتباط خوبی‌ بین آنها برقرار بود و توپ را نیز به خوبی‌ به دست می‌ گرفتند و در این مورد، استعداد و کیفیت بازیکنان نقش اساسی‌ در این دیدار داشت .ˈ

دل بوسکه با اشاره به ˈپدرو رودریگزˈ مهاجم تیم ملی‌ و تیم فوتبال بارسلونا که در این دیدار سه گل را به ثمر رساند، تصریح کرد: پدرو در باشگاه خود ، عملکرد خوبی‌ دارد، همانطور که همه بازیکنانی که در این دیدار بازی کردند در باشگاه خود ، عملکرد خوبی‌ دارند .

وی افزود: پدرو بازیکنی تازه نفس، پر جنب و جوش و با جدیت و قاطعیت است. او مهاجمی لازم است چون کمی‌ چارچوب های بازی مبنی بر پاسکاری تیم ما را می شکند، در خط حمله، خوب بازی می کند و خطوط دفاعی تیم حریف را بهم می ریزد.

سر مربی‌ تیم ملی اسپانیایی ادامه داد: ورودˈ سانتی کازورلاˈ نیز ترکیب تیم ما را تغییر نداد و او به همراه ˈسسک فابرگاسˈ و پدرو در خط حمله موفق شدند عمق بیشتری به بازی تیم دهند .

دل بوسکه خاطرنشان کرد: در مجموع، در بازی با بلاروس، ما برتر و بهتر از تیم حریف بودیم و به آنها اجازه ندادیم که بازی خود را انجام دهند.

وی گفت: بازیکنان بلاروس به دلیل استعداد بازیکنان اسپانیایی نتوانستند بازی همیشگی‌ خود را داشته باشند و در زمین بازی احساس راحتی‌ نکردند هرچند باید واقعیت دیگری را نیز گفت که آنها چندین بازیکن مهم خود را به دلیل مصدومیت در این بازی در اختیار نداشتند .

دل بوسکه در مورد تعویض ˈسرخیو راموسˈ مدافع تیم هم اظهارداشت: او یک مصدومیت کوچک داشت. هرچند این بازیکن خواهان ادامه بازی بود اما ترجیح دادیم که او را تعویض کنیم.

سرمربی تیم ملی اسپانیا در مورد تعویض ˈداوید سیلواˈ هافبک تیم نیز تصریح کرد که مچ پای او ضربه خورده بود و افزون بر آن، او یک کارت زرد داشت. به همین دلیل، ˈاینیستاˈ را به جای او وارد زمین کردیم .

وی در مورد بازی بعدی اسپانیا با تیم فرانسه گفت:دیدار بسیار سختی خواهد بود زیرا فرانسه تیم بسیار خوبی‌ است ، مهاجمان حرفه ای دارد ، بازیکنانش خیلی‌ خوب هستند و افزون بر آن بازیکنانی جدید و تازه نفس را به تیم خود آورده اند که از قدرت بدنی خوبی‌ برخوردارند .

اروپام **۱۲۳۴** ۱۵۵۱

انتهای پیام /*

International@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.