سعداوی: با شکست صبا به صدر نزدیک‌تر می‌شویم

۱۴فروردین۱۳،

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت، تیمش با شکست صبا به صدر جدول نزدیک‌تر خواهد شد و باانگیزه‌ای که بازیکنانش دارند، می‌توان به این هدف رسید.

نعیم سعداوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌ خوزستان، اظهار کرد: صبا تیم خوب و باانگیزه‌ای است و معتقدم در لیگ با بدشانسی مواجه شد و در چنین جایگاهی قرار گرفت. وقتی بازی‌های قبل این تیم را نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که تیمی جوان بوده و از شرایط خوبی برخوردار است.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه‌ کرد: تلاش خود را انجام خواهیم داد تا با پیروزی در این دیدار بتوانیم فاصله امتیازی‌مان را با صدر جدول و تیم‌های صدرنشین کمتر کنیم و همچنان در کورس صدرنشینی باقی بمانیم. هم ما از صبا شناخت داریم و هم آنها از ما شناخت دارند. با گذشت ۳۰ هفته از لیگ برتر تمام تیم‌ها از یکدیگر شناخت کافی و کاملی پیدا کرده‌اند.

سعداوی در ادامه با اشاره به شرایط تیمش عنوان‌ کرد: بعد از استراحتی که به بازیکنان‌مان دادیم، تمرین‌هایمان را آغاز کرده و برای آمادگی بازیکنان، دو دیدار تدارکاتی را با کارون اهواز و دیگری به صورت داخل تیمی برگزار کردیم که مفید بودند. به غیر از آرش افشین که مصدوم است، تمام بازیکنان برای بازی با صبا از انگیزه و آمادگی خوبی برخوردارند و می‌خواهند سه امتیاز این دیدار را هم کسب کنند. هنوز حضور افشین در این دیدار مشخص نیست.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فولادخوزستان در هفته سی‌ویکم لیگ برتر از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز جمعه (شانزدهم فروردین‌) میزبان صبای قم است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.