سعداوی: غیرفوتبالی‌ها ضعف‌شان را به گردن داوری می‌اندازند

۰۹م اسفند ،

Mona Hoobehfekr (1 of 14)-1.jpg

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است قسمتی از هجمه‌ای که به داوری وارد شده به سبب این است که اشخاص غیرفوتبالی می‌خواهند نقاط ضعف کاری خودشان را به گردن کسی دیگری بیندازند.

نعیم سعداوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه‌خوزستان، اظهارکرد: مشکلات داوری همیشه بوده و خواهد بود و هیچ وقت از بین نخواهد رفت، ولی متاسفانه اشخاصی‌ آمده‌اند که هیچ‌گونه رابطه‌ای با فوتبال و ورزش ندارند و فقط می‌خواهند، آشوب و آشفتگی را در فوتبال رواج بدهند.

وی ادامه‌داد: آن چیزی که بیش از همه ما را آزار می‌دهد این است که چرا فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی با این اشخاص غیرفوتبالی برخورد نمی‌کند، نباید به مقام و منصب آن‌ها توجه کنند و باید با آن‌ها برخورد شود.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه دربارهٔ بازی تیمش برابر نفت آبادان گفت: نفت تیم خوبی است و باتوجه به شناختی که از این تیم داریم به مصاف آن‌ها می‌رویم. نفت در خانه خودش بازی می‌کند و به سبب حمایت هوادارانشان از انگیزه بیشتری برخوردار خواهند بود.

وی اضافه‌کرد: ما قصد داریم در وهله اول یک بازی جذاب و تماشاگرپسند ارایه دهیم و سپس تلاش کنیم تا دست پر از آبادان برگردیم. تیم فولاد برای تمام لحظات بازی برنامه دارد و خوشبختانه بازیکنان‌مان به این خودباوری رسیده‌اند که بازی فوتبال بیش از ۹۰ دقیقه است و باید تا زمانی که داور سوت پایان را نزده است، دست از تلاش، کوشش و فداکاری بر ندارند.

به گزارش ایسنا، تیم فولاد خوزستان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور، روز جمعه (یازدهم اسفندماه) از ساعت ۱۶ میهمان صنعت نفت آبادان است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.