سعی داریم از حضور رئیس جمهور در مجلس بهتر استفاده کنیم

۲۵م دیماه ،

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می‌رسد موضوع بحث رئیس جمهور در مجلس بیشتر مربوط به حوزه اقتصاد باشد و ما نیز سعی داریم با یک تبادل نظر مقدماتی از حضور رئیس جمهور بهتر استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی‌فرد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر بحث حضور احمدی‌نژاد در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور رئیس جمهور در مجلس پیشنهاد خود وی بوده و ما نیز قبول کردیم؛ به نظر می‌رسد موضوع بحث وی در مجلس بیشتر مربوط به حوزه اقتصاد باشد و ما نیز سعی داریم با یک تبادل نظر مقدماتی سعی کنیم از حضور رئیس جمهور بهتر استفاده کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا حضور رئیس‌جمهور ممکن است مبنی بر درخواست طرح دو فوریتی برای ملغی کردن مصوبه مجلس در توقف اجرای فاز دوم هدفمندی باشد؟ گفت: بعید می‌دانم این درخواست مطرح شود چرا که در یکی دو ماه پایانی فرصت انجام چنین کاری وجود ندارد لذا نگاه رئیس‌جمهور نمی‌تواند معطوف به این قضیه باشد اما شاید با طرح این موضوع بخواهند در بودجه ۹۲ به آن اشاره کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: ما برای استفاده بهتر از حضور رئیس جمهور در مجلس ضمن استماع از نظرات وی گفتگویی را نیز خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است احمدی‌نژاد روز چهارشنبه لایحه بودجه ۹۲ را تقدیم کند گفت: تقریبا یک ماه از تحویل لایحه بودجه ۹۲ قبل و ما از این امر استقبال می‌کنیم لذا امیدواریم که در روز چهارشنبه لایحه بودجه ۹۲ نیز تقدیم شود.

وی در پاسخ به سوالی که مدت زمان حضور رئیس‌جمهور در مجلس و موضوعات مطرح از سوی وی چه خواهند بود گفت: در جلسه بعدازظهر امروز هیئت‌رئیسه مجلس آخرین اظهارات نهایی رئیس‌جمهور را استماع کرده و آخرین نظرات رئیس‌جمهور را دریافت کرده و سپس دربارهٔ نحوه برگزاری این جلسه تصمیم گیری خواهد کرد لذا تصمیم گیری نهایی دربارهٔ این جلسه بر عهده جلسه هیئت‌رئیسه بعدازظهر امروز مجلس خواهد بود. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.