سعی می کنیم در این مسابقات مقام خوبی کسب کنیم

سرمربی تیم ملی هندبال بانوان گفت: تلاش می کنیم در رقابتهای آسیائی کره جنوبی مقام خوبی کسب کنیم و بهتر عمل کنیم.

        سانیاپانیچ   در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم های خوبی مانند چین، کره، ژاپن و قزاقستان در هندبال آسیا هستند و در رقابتهای پیش روی کره جنوبی که در سال جاری برگزار خواهد شد حضور دارند و بانوان هندبالیست ایران نیز به این مسابقات اعزام خواهند و سعی می کنیم که مقام خوبی کسب کنیم.
وی تصریح کرد: با وجود این تیم های خوب نباید توقع داشت بتوانیم مقام های اول تا سوم را کسب کنیم به مقام آخر هم فکر نمی کنیم.
پانیچ در ادامه گفت: نزدیک به یکماهی هست که در ایران به سرمی برم و در ۲ اردوی بانوان حضور داشتم هم اکنون بازیکنان تیم ۵۰-۵۰ آماده است و تلاشم را خواهم کرد که آنها را به شرایط بهتر برسانیم.
وی گفت: بازیکنان تیم ملی بانوان قابلیت های خوبی دارند و از پتانسیل بالایی برخوردارند و مهمترین اولویتم این است که بیشتر روی تکنیک و سرعت آنها کار کنم. پانیچ اشاره کرد: هم اکنون ۲۳ بازیکن در اردو هستند و برای اینکه بهتر از بازیکنان دیگر استفاده کنیم از مسابقات سوپر لیگ آینده که شهریور سال جاری انجام خواهد شد دیدن خواهیم کرد فیلم های لیگ برتر گذشته و همچنین مسابقات آسیایی که در گذشته برگزار شده است را خواهیم دید تا قابلیت های دیگر بازیکنان را بسنجم و در صورت صلاحدید به اردو دعوت کنیم. وی در ادامه گفت: قرار دادم با فدراسیون هندبال یک ساله است و در پایان این مهلت تصمیم می گیرم که در ایران بمانم یا بروم.
پانیچ عنوان کرد: در این مدت که در ایران هستم با اطرافیان ارتباط خوبی پیدا کردیم و در شرایط خوبی به کارم ادامه می دهم. وی در پایان خاطر نشان کرد: به احتمال زیاد یک اردوی برون مرزی در کشورم (صربستان) داشته باشیم باید مسئولان فدراسیون ایران تصمیم بگیرند این رفتن ها باعث می شود که بازیکنان با وضعیت و شرایط بازیکنان خارجی آشنا شوند و از دانسته های آنها استفاده کنیم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.