سفارت مجازی میانمار راه‌اندازی شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

در پی کشتار و اخراج مسلمانان میانمار از سرزمین مادریشان با تایید دولت این کشور‌، سفارت مجازی میانمار راه‌اندازی شد.

به گزارش تفسیری گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ در پی نسل‌کشی در میانمار با تایید دولت این کشور، سفارت مجازی میانماربه آدرس Myanmar-embassy.com راه‌اندازی شد.

این سفارت درصدد است با دفاع ازحقوق شهروندی مسلمانان کشورمیانمار پیام این مردم ستمدیده را به جهانیان برساند.

دربیان هدف از تاسیس سفارت مجازی میانمار در این پایگاه اینترنتی چنین آمده است: “‌سفارت مجازی میانمار دریچه‌ای است برای بیان دردهای مردم این سرزمین کهن‌؛ آنان که قرن‌ها در سرزمین مادری خود زیسته‌اند و به جرم عقیده و آیین خود یا سرزمینشان قتلگاه آنان گشت و در آتش سوزانده شدند یا مجبور به مهاجرت شدند. بنا بر گفته رئیس‌جمهور این کشور مسلمانانی که قرن‌ها در سرزمین مادریشان زیسته اند دیگر شهروند آن نیستند‌.

سفارت مجازی میانمار سعی دارد خبرها کشتار مردم ، سوزاندن زنان وکودکان و بی سرزمین نمودن مردم این سرزمین را به گوش جهانیان برساند. جنایاتی که به تحریک دولت این کشور و دول غربی انجام می گردد . امید است به همت آزادی خواهان جهان و فشار به دولت میانمار این فجایع متوقف شده و مسلمانان درکشورشان با صلح ادامه زندگی دهند.”

بنابر اعلام مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی”‌فرا‌” علاقه‌مندان می‌توانند در جهت حمایت از مردم ستمدیده این کشور مطالب‌، گزارش تفسیریات و طرح‌های خود را به سفارت مجازی میانمار ارسال نمایند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.