سفرهای استانی «آینه های رو به رو» به مشهد رسید

۲۵م آذر ،

نشست مطبوعاتی با حضور عوامل /

سینماپرس-گروه سینما/ نشست مطبوعاتی «آیینه های رو به رو» به کارگردانی نگار آذربایجانی در سینما «هویزه» مشهد با حضور عوامل فیلم برگزار می گردد.

به گزارش سینماپرس، در پی برگزاری جلسات نقد و بررسی «آینه های روبرو» در مراکز دانشگاهی و سینمایی ، روز دوشنبه ۲۷ آذر ماه از ساعت ۷ الی ۱۰ بعد از ظهر، عوامل فیلم «آینه های روبرو» در سینما «هویزه» مشهد، در جلسه نمایش و نقد و بررسی این فیلم شرکت خواهند کرد.

در این نشست در کنار نگار آذربایجانی کارگردان، فرشته طائرپور تهیه کننده، شایسته ایرانی و غزل شاکری بازیگران اصلی فیلم، خبرنگاران، دانشجویان و جمعی از اشخاص «ترنس» شرکت خواهند کرد.

فیلم «آیینه های رو به رو» دربارهٔ «رعنا» و «آدینه» دو زن جوان از دو موقعیت کاملا متفاوت خانوادگی و اجتماعی است که بر اثر اتفاق‌ای با هم مواجه و همسفر می‌شوند. رعنا زنی کم تجربه و مذهبی است که به‌خاطر نیاز مالی، پنهانی مسافرکشی می‌کند و آدینه دختری که سرکش و مرفه است و از خانه خود فرار کرده روبه‌رو می‌شود.

در این فیلم غیر از شایسته ایرانی و غزل شاکری، همایون ارشادی، نیما شاهرخ شاهی، مریم بوبانی، صفا آقاجانی، رابعه اسکویی، سارا بهرامی و… به ایفای نقش می پردازند.

گفتنی ست، پیش از این جلسات نقد و بررسی این فیلم غیر از تهران، در اصفهان و قم هم برگزار شده و با استقبال مخاطبین مواجه شده است.

انتهای پیام/ع/

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۱۴۴


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.