سفرهای استانی حرکت دولت در تمام کشور است / حضور در مناطق زلزله‌زده ارسباران

۰۸اردیبهشت،

رئیس جمهور سفرهای استانی را حرکت دولت در تمام کشور دانست و گفت: طی این سفر در مناطق زلزله زده ارسباران نیز حضور خواهیم یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود احمدی نژاد صبح امروز در آغاز یکصدو چهارمین سفر استانی خود به استان آذربایجان شرقی در فرودگاه بین المللی شهید مدنی این شهر آذربایجان را دیار عزت، ایمان، شجاعت، امید، نشاط و آزادگی دانست و اظهار کرد: مردم این سامان در طول تاریخ همواره در مسیر عشق، توحید، عدالت و ایمان حرکت کرده اند و مجاهدان، سیاستمداران و عارفان این خطه همواره در طول تاریخ درخشیده اند.

رئیس جمهور دیدار با نخبگان حاضر در کارگروه کشاورزی و صنعت و معدن استان را از دیگر برنامه های سفر یک روزه هیئت دولت به آذربایجان شرقی اعلام کرد.

احمدی نژاد همچنین با اشاره به برگزاری جلسه هیئت دولت در پایان این سفر گفت: در این جلسه اقدامات لازم برای رفع موانع و پیشرفت مصوبات قبلی بررسی می گردد و احیانا اگر کار بزرگی مغفول مانده باشد به آن رسیدگی خواهد شد.

همچنین بازدید از مناطق زلزله زده ورزقان و اهر ، دیدار با جوانان، شرکت در جلسه کارگروه کشاورزی و معدن و حضور در جلسه هیئت دولت از برنامه های سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی اعلام شده است.

شرکت در جلسه هیئت دولت و همچنین کارگروه کشاورزی، صنعت و معدن استان نیز از برنامه های دیگر رئیس جمهور در سفر یک روزه به این استان محسوب می گردد.

احمدی نژاد را در این سفر غلامحسین الهام سخنگوی دولت، اسفندیار رحیم مشایی دبیر جنبش عدم تعهد و تنی چند از وزرا و مسئولان نهاد ریاست جمهوری همراهی می کنند.

با آغاز دور چهارم از سفرهای استانی هیئت دولت به استان آذربایجان شرقی، ۱۹ نفر از اعضای دولت با سفر به شهرهای مختلف استان، ضمن بررسی روند پیشرفت مصوبات دوره های قبل، مشکلات، کمبودها و راه های تسریع در روند اجرای مصوبات را در مناطق مختلف این استان پیگیری خواهند کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/ع۳۰/پ۳۰۰۳


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.