سفرهای نوروزی در مناطق هشدار کرونایی کنترل می شود

وزیر میراث فرهنگی با اشاره به سفرهای نوروزی گفت: سفرهای نوروزی در نقاطی که رنگ بندی کرونایی آن ها در مرز هشدار است، کنترل می شود.

سفرهای نوروزی در مناطق هشدار کرونایی کنترل می شود

به گزارش ممتاز نیوز، عزت الله ضرغامی عصر جمعه در حاشیه بازدید از پروژه‌های پل چهارم چشمه کیله، بیمارستان فوق تخصصی جراحی قلب باز و پروژه تجاری، تفریحی آدینه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲۰۰ پروژه نیمه تمام از هتل پنج ستاره تا مجتمع‌های گردشگری و بومگردی ها در این منطقه وجود دارد که به اعتبار بسیار زیادی برای تکمیل آنها نیاز است.

وی با بیان اینکه وزارت میراث فرهنگی تسهیلات قابل توجهی در زمینه گردشگری اعطا می‌کند، افزود: این تسهیلات در اختیار کسانی قرار می‌گیرد که از طرح و برنامه خوبی در این زمینه برخوردار باشند.

وزیر میراث فرهنگی اضافه کرد: رهاورد سفر ریاست جمهور، تسهیلاتی است که به پروژه‌های اولویت دار واگذار می‌شود.

وی تصریح کرد: دولت نسبت به مازندران نگاه ویژه ای داشته و در نشستی که با معاون اول رئیس جمهور داشتیم، این نگاه هیئت دولت، در زمینه اعتبارات، مجوزها و هماهنگی‌ها به این استان مشهود است.

این مسئول با تاکید بر اینکه غرب مازندران می‌تواند یک منطقه ویژه گردشگری سلامت باشد، خاطرنشان کرد: بیمارستان فوق تخصصی جراحی قلب باز تنکابن پس از تکمیل و تجهیز، می‌تواند یک بیمارستان منحصر به فرد برای غرب مازندران و شرق گیلان باشد.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا با همکاری و توجه وزارت بهداشت این بیمارستان در شش ماه نخست سال آینده به بهره برداری برسد..

ضرغامی درباره خدمات سفر نوروزی هم گفت: تمهیدات ویژه برای نوروز در ستاد خدمات سفر پیش بینی شده و با ۲۰ دستگاه اجرایی مرتبط نشست گذاشته و وظایفشان را به انان ابلاغ کردیم.

وی با ببان اینکه نوروز ویژه ای با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و برداشته شدن محدودیت‌های کرونایی در پیش است، خاطر نشان کرد: در ستاد تسهیلات سفر برای نقاطی که رنگ بندی کرونایی آنها در مرز هشدار بوده، قرار است کنترل شده تر عمل شود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.