سفر به تایلند با سایت تور تایلند ( اطلاعات کامل)

جزییات جدید سفر به تایلند با تور تایلند + عکس

جزییات جدید سفر به تایلند با تور تایلند thailandtor.com که همراه با توضیحات و عکس تورتایلند برای شما علاقمندان و دنبال کنندگان سایت تورتایلند را در ادامه می توانید بخوانید.

سفر به تایلند

سفر به تایلند با تور تایلند به دلیل دارا بودن جاذبه های طبیعی و گردشگری مثل دریا ، کوهستان ، جنگل و وجود امنیت ، فرهنگ بسیار غنی و کهن و همچنین پایین بودن مخارج زندگی و تنوع غذاهای لذیذ و سالم بسیار لذت بخش و خاطره انگیز است.بهتره هشدارها و توصیه های لازم سفارت جمهوری اسلامی ایران به هموطنانی که جهت مسافرت عازم تایلند هستند را نیز بخوانید و مواظب باشید که بیما نشید.

جزییات جدید سفر به تایلند با تور تایلند + عکس

همه چیز درباره تایلند از آب و هوا تایلند گرفته تا جغرافیای تایلند، غذاهای تایلند و هر چیزی که میخواهید درباره تایلند بدانید.

۱- مذهب مردم تایلند

۹۵ درصد مردم تایلند بودایی هستند. مسلمانان، با حدود ۴٪ جمعیت، بعد از بوداییان بزرگ‌ترین گروه مذهبی این کشور هستند.یک درصد باقیمانده سایر ادیان و مذاهب هستند.

۲- زبان مردم تایلند

جزییات جدید سفر به تایلند با تور تایلند + عکس

تایی یا همان زبان تایلندی یکی از قدیمی ترین زبان ها در شرق است و بیشتر مردم تایلند به این زبان صحبت می کنند .

۳- واحد پول تایلند

بات از اواخر قرن ۱۹ تاکنون واحد پول تایلند بوده است و هر بات به صد ستنگ تقسیم می شود. سایت thailandtor.com به زودی اطلاعات تکمیلی دیگری در این مورد را در سایت خود قرار خواهد داد.

۴- اختلاف ساعت تهران و بانکوک

ساعت در بانکوک ۳.۵ ساعت از تهران جلوتر است و فاصله هوایی تهران تا بانکوک نیز مستقیم ۷ ساعت است .

۵- آب و هوای تایلند

به دلیل نزدیکی تایلند به دریا بیشتر مواقع آب و هوا تایلند معتدل است. بهترین فصل برای سفر به تایلند از نظر کم بودن گرما و باران در تایلند، و برای سفر به بانکوک بین ماه‌های نوامبر تا فوریه و در فصل سرماست. دمای هوا تایلند در این فصل روزها ۲۸ درجه سانتیگراد و شب‌ها ۱۲ درجه سانتیگراد است و هوا کم ترین رطوبت را دارد. فصل گرما در تایلند از آوریل که گرمترین ماه آن است و جشن آب در تایلند نیز به همین دلیل در نیمه این ماه برگزار می‌شود.

جزییات جدید سفر به تایلند با تور تایلند + عکس

۶- سفر به شهرهای تایلند

بطور کلی تایلند از نظر تفریحی کشوری بسیار غنی است. دیدنی های تایلند،مراکز خرید تایلند ،هتل های تایلند و مراکز تفریحی تایلند برای گذران اوقات فراغت بسیار عالی هستند..بانکوک پایتخت تایلند است و اکثر توریست ها مایلند به این شهر سفر کنند،با این وجود شهر های توریستی زیادی در تایلند وجود دارد . شما میتوانید شهر ها و جزیره های دیگری از این کشور رو هم انتخاب کنید به طور مثال میتونید بانکوک رو با تور پاتایا و یا تور پوکت یا سامویی ترکیب کنید . یا هر کدم از شهر ها به تنهایی انتخاب کنید.البته به سفر شما هم بستگی داره.اگه دارید برای خرید میرید بهتره به بانکوک برید.اگه برای تفریح میرید پوکت و پاتایا بهترین گزینه ها هستن. اگه هم خرید و هم تفریح بهتره اول تفریح کنید و بعد برای خرید به بانکوک برگردید.

گردآوری: تورتایلند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.