سفر به شهر های تاریخی گردشگری در تابستان ۹۷

در تابستان برای انتخاب مقصد سفر، می‌شود به کمی دورتر و حتی کشوری دیگر فکر کرد. از دیدن هر سرزمینی، تجربه جدیدی به زندگی‌مان اضافه شده و همینطور دیدگاه‌های تازه ای در مورد زندگی مردم‌ پیدا می‌کنیم، در این میان شهرهای تاریخی، ارزش بیشتری برای دیدن دارند.

 http://easycaptures.com/fs/uploaded/1217/5689553064.jpg

راه رفتن برروی دیوار بزرگ چین

تور چین یعنی رفتن به پکن و وارد شهر ممنوعه شدن، در این شهر حس می‌کنید به صد‌ها سال قبل برگشته‌اید و انگار سفری به دل تاریخ داشته‌اید، این شهر پر از خانه‌ها و قصرهایی‌ست که سال‌ها برای اقامت امپراطور‌های چینی ساخته شده بود و هیچ ارتباطی با خارج و مردم عادی نداشته، در همین شهر به دیدن دیوار چین می‌روید و بر روی این سازه غول‌پیکر باستانی، قدم می‌زنید. دیدنی‌های چین با آن همه معبدهای مجلل و تاریخی و موزه‌های زیبای بی‌شمار است و با دیدن این فرهنگ غنی آسیایی، شگفت‌زده می‌شوید.
در برنامه‌ریزی تور‌های آژانس مقتدر سیر، می‌توانید این انتخاب را داشته باشید که علاوه بر دیدن پکن، از شانگهای و شهر هانگژو نیز دیدن کنید.
شانگهای پایتخت اقتصادی چین که معابد و آثار تاریخی را در کنار آسمان‌خراش‌های مدرن می‌بینید. اینجا پایتخت صنعتی و اقتصادی چین است. با راهنمای فارسی زبان، تور به گشت شهری و برای دیدن برج تلوزیون شانگهای، باغ یویوآن، و بازار یویوآ، همین‌طور موزه و کارخانه ابریشم می‌روید، درشهر هانگژو نیز از یک دهکده چای زیبا دیدن می‌کنید.
تمامی تور‌ها به صورت منظمی برنامه‌ریزی شده تا گردشگران، استفاده بهینه را از تمام زمان سفر داشته باشند، تمامی پرواز‌ها نیز با هواپیمایی ماهان به صورت مستقیم انجام می‌شود و گردشگران در فرودگاه، با ترنسفر‌های رایگان آژانس به هتل خود می‌رسند.

تمامی هتل‌ها نیز دارای صبحانه رایگان هستند و به راحتی می‌توانید یک هتل سه یا چهار ستاره را رزرو کنید، اما نگران خود خوراک در اینجا نباشید، حتی اگر سوشی دوست نداشتید، فست‌فودهای بین‌المللی در چین فراوان است و همه جا نودل‌های محشر و دامپلینگ‌های داغ، به راحتی پیدا می‌شود.
برای ورود به چین، نیاز به ویزا دارید، با کارشناسان آژانس مقتدر سیر  تماس بگیرید تا کارهای سفرتان به خوبی پیش رود.

http://easycaptures.com/fs/uploaded/1217/2104499433.jpg

آفتاب گرفتن در ساحل دریای سیاه

سفر با تور گرجستان، بهترین انتخاب برای سفر تابستان است، هم مناطق تاریخی ارزشمندی را در تفلیس می‌بینید و هم سفری ساحلی، به باتومی می‌روید، این‌جا سرزمینی سرسبز است که از دیدن طبیعتی به این زیبایی، سرمست می‌شوید.
مردم گرجی بسیار مهماندوست هستند که با غذاهای خوش‌طعم و لذیذ، همه ساله پذیرای گردشگران از تمام نقاط دنیا هستند.
تفلیس این شهر تاریخی، با فرهنگ غنی که سالیان دور، پادشاهان ایران بر آنها حکومت می‌کردند. بروید در میدان آزادی و خیابان روستا ولی قدم بزنید. از کافه‌ها و رستوران‌های این خیابان غفلت نکنید، غذاهای گرجی را امتحان کنید و نوشیدنی‌های خوش‌طعم بنوشید. چند موزه و ساختمان هم در همین خیابان وجود دارد که باعث می‌شود با تاریخ و فرهنگ این مردم گرجی، بیشتر آشنا شوید.
یک روز را برای رفتن به دریاچه لاکپشت خالی کنید، این دریاچه که در بالادست شهر است، منظره‌ای زیبا از شهر به شما می‌دهد، در همین‌جا نهاری نوش جان کنید و در این طبیعت زیبا، عکاسی کنید.
در سواحل باتومیقدم بزنید و  بر روی ماسه‌های داغ، حمام آفتاب بگیرید. بلوار باتومی، یکی از زیباترین بلوار‌های خاورمیانه که می‌توانید آن‌جا دوچرخه‌سواری کنید. پارک میراکل باتومی، در انتهای این بلوار قرار دارد که بهترین منظره را با آن فانوس دریایی زیبای قرن ۱۸، برای خود ساخته است.
در این کشور سعی کنید هتل چهار ستاره به بالا رزرو کنید، تا از خدمات خوب ‌هتل‌ها لذت ببرید و خیال‌تان از هر جهت راحت باشد. در تمامی هتل‌هایی که آژانس برای سفر به شما پیشنهاد می‌کند، صبحانه رایگان نیز سرو می‌شود.
پرواز‌های چارتر قشم ایر و زاگرس، به مقصد گرجستان پرواز می‌کنند و در فرودگاه هم با ترنسفر‌های رایگان آژانس، به هتل محل اقامت خود می‌رسید. تور‌های تابستانی گرجستان را بررسی کنید و برای دیدن این سرزمین زیبا سفر کنید.

http://easycaptures.com/fs/uploaded/1217/4644031460.jpg

قدم زدن در کنار رود دانوب در عصر‌های تابستان

سفر به بلگراد زیبا، با آن تاریخ عجیب و پر از جنگ، بسیار تماشایی است. بعد از سال‌ها آشوب در این سرزمین، حالا به یک آرامشی رسیده که بسیاری از گردشگران، در سال‌های اخیر، مشتاقانه به دیدن این سرزمین می‌روند. این شهر، یکی از نمادهای شرق اروپا بوده و با بازسازی خوبی که بر روی بناهای تاریخی آن انجام شده، به شدت زیبا و دیدنی شده است.
در این شهر یک هتل چهار ستاره برای اقامت انتخاب کنید که هم محل مناسبی داشته باشد و هم از خدمات هتل استفاه کنید. تمامی هتل‌های پیشنهادی توسط آژانس مقتدر سیر، دارای صبحانه رایگان هستند و شما هزینه‌ای بابت این وعده غذایی پرداخت نمی‌کنید.
معروف‌ترین خیابان شهر که بخش‌های زیادی از فروشگاه‌های برجسته و کافه‌های زیبا را در خود جای داده است.
مجسمه پرنس میهایلو را در وسط میدان جمهوری شهر، سوار بر اسب را ساخته‌اند که مرکز منطقه گردشگری شهر محسوب می‌شود، حوالی این میدان چند بنای تاریخی و زیبا از نظر معماری واقع شده است.
دیدن موزه ملی در میدان جمهوری را در برنامه سفر خود بگنجانید، اینجا ۱۵ سال در دوران یوگوسلاوی بسته بوده و حالا درهایش، برای دیدن عموم باز شده است.
اگر از علاقه‌مندان به پاساژگردی هستید، به Usce، زیرا سیتی و یا دلتا سیتی سری بزنید، وسایل بازی برای بچه‌ها و همین‌طور رستوران‌های فست فود خوبی نیز دارند که حسابی یک روزتان را پر می‌کند.
دیگر برای ورود به صربستان نیاز به ویزا ندارید و با یکی از پرواز‌های ایران ایر، ماهان و قشم ایر به فرودگاه نیکولا تسلا در بلگراد می‌رسید. البته تمام تور‌های آژانس مقتدر سیر دارای ترنسفر فرودگاهی رایگان هستند و برای رسیدن به هتل، هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید.
سفر به اروپای شرقی و معاشرت با آن‌ها، بهترین دستاورد این سفرتان است که برای‌تان به یادگار می‌ماند، برای تصمیم سفر درنگ نکنید و تور صربستان خود را رزرو کنید و برای دیدن این شهر پرواز کنید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.