سفر دستیار ارشد احمدی نژاد به وین برای پولشویی!

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

مرکز سیمون ویزنتال در اظهاراتی مضحک مدعی شد، در مسافرت مشاور احمدی نژاد به وین ،به ایران در زمینه دور زدن تحریمات کمک شده است.

گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل ازافکارنیوز طبق گزارش تفسیری سیمون ویزنتال، مسافرت دستیار ارشد احمدی نژاد به وین برای دور زدن تحریمات بوده است.

شیمون ساموئلز، مدیر روابط بین الملل مرکز «سیمون ویزنتال»، در مصاحبه تلفنی با اورشلیم پست ادعا نموده است که مسافرت دستیار احمدی نژاد به اتریش به منظور راه اندازی یک مرکز عملیات پولشویی بوده است تا از این طریق تجهیزات تازه ای در اختیار ایران قرار گیرد.

شیمون ساموئلز در ادامه گفت: اتریش محل مناسبی برای پولشویان است. این مسئله اسرائیل یا یهودیان نمی باش این مسئله اروپاییان است که از پیوند ضعف بین زنجیره بانک ها حاصل شده است.

به گزارش تفسیری افکارنیوز، وی از اتحادیه اروپا خواست تا کشورهای عضو و اتریش را به خاطر شکست در اجرای تحریمات علیه ایران، جریمه کند.

البته این برای اولین بار نمی باش که رسانه های غربی چنین اتهامات واهی را علیه ایران مطرح می نمایند. پیش از این نیز دیلی تلگراف مدعی شده بود که در سال جاری دستیاران و مشاوران احمدی نژاد حداقل دوبار در مسافرت به وین میلیون ها یورو را جابجا نموده اند.

تلگراف گفته بود: پول ها از طریق اتریش، آلمان و ایتالیا بابت خرید کالا به حساب روسیه و چین واریز می شدند و روسیه و چین نیز پول ها را به حساب ایران منتقل می نمودند.

روز یکشنبه سخنگوی وزارت کشور اتریش گفت: تاکنون هیچ تحقیقاتی در این زمینه انجام نگرفته است. وی همچنین در پاسخ به اینکه اگر فعالیتی در این زمینه کشف شود چه خواهید نمود گفت: یافته ها قطعا عمومی نخواهد شد.

مدیر صهیونیستی سیمون ویزنتال، اتریش را به سستی نسبت به تحریماتی ضد ایرانی متهم نمود وگفت: این رفتار اتریش تازگی ندارد. چرا که اتریش پیش از این نیز رفتارهای مشابهی را داشته است. این بی تفاوتی مقامات اتریش نگران نماینده است چرا که با ادامه این وضعیت، آژانس بین المللی انرژی اتمی بانک های اتریش را از دور خارج خواهد نمود.

وی در ادامه صحبت هایش در جهت انتقاد از سیاست های اتریش گفت: اتریش امروز مانند سوئیس در وقت جنگ جهانی دوم ، ظاهرا بی طرف است اما در نهایت در خدمت شیطان است و برای هر دو طرف کار می نماید!

به گفته وی، دولت مدرن اتریش که بعد از جنگ دوم جهانی تشکیل شد مبتنی بر اصل بی طرفی بود ولی این بی طرفی به معنای پایبندی به اتحادیه اروپا، سازمان امنیت و شورای اروپاست.

این صحبت شیمون ساموئلز، سخنگوی وزارت کشور اتریش را به واکنش واداشت. وی در جواب مدیر روابط بین الملل سیمون ویزنتال گفت: من نظر مشخصی در مورد جنگ جهانی دوم ندارم ولی می دانم که اتریش به موازات سوئیس حرکت نکرده است.
به گزارش تفسیری افکارنیوز، درحالی شیمون ساموئلز این بار همکاری اتریش با ایران را دستاویز اعمال فشار به این کشور قرار داده است که دشمنی وی با اتریش سابقه ای دیرینه دارد. وی در خرداد سال جاری بعد از اینکه وزیر دفاع اتریش، ˈاویگدور لیبرمنˈ وزیر خارجه رژیم اسراییل را غیر قابل تحمل عنوان نمود، خواستار برکناری وزیر دفاع اتریش شد.

وی پیش از این نیز براساس گزارش تفسیری یهودیان افرطی مرکز مشهور «سیمون ویزنتال»، مستقر در لس آنجلس، از پلیس اینترپل درخواست نموده بود آیت الله هاشمی رفسنجانی و محسن رضایی را که برای شرکت در یک کنفرانس بین المللی در عربستان به سر می بردند، بازداشت کند!

همچنین این اولین بار نمی باش که ایران به پولشویی متهم می گردد. چرا که پیش از این نیز در چمد سال قبل چنین اتهاماتی علیه ایران مطرح شده که در مورادی بانک های متهم همهی موارد اتهامی را مبنی بر پولشویی ایران منتفی دانسته و رد نموده بودند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.