سفر رهبری به عسلویه سبب توجه مسوولان به توسعه متوازن این منطقه شد

۸فروردین ۱۳،

به گزارش ایرنا حجت اسلام موسی احمدی به مناسبت هشتم فروردین سالروز سفر رهبری به پایتخت انرزی کشور در سال ۹۰ در پیامی اعلام کرد: سفر تاریخی مقام معظم رهبری به خطه زرخیز و قلب تپنده انرژی و اقتصادی کشور را هیچگاه کارکنان و متخصصان صنعت نفت شاغل در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و مردم ولایت مدار این دیار فراموش نخواهند کرد.

وی در این پیام که نسخه ای از آن روز پنجشنبه به ایرنا نمابر شد اظهارامیدواری کرد با همت و جدیت مسوولان در راستای اجرایی شدن تمامی پروژه های سفر مقام معظم رهبری به شهرستان کنگان گام های مهمی در راستای تعالی و پیشرفت این منطقه برداشته شود و شاهد توسعه و پیشرفت متوازن محیط پیرامونی همراه و همگام با پیشرفت های صنعتی و اقتصادی در پایتخت انرژی کشور باشیم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی نیز با صدور پیامی اعلام کرد: حضور پرخیر و برکت مقام عظمای ولایت به قطب اقتصادی ایران اسلامی در هشتمین روز از فروردین سال۱۳۹۰، فراوانی و زیبایی خاصی را نصیب گوشه ای از دیار ولایت مدار و غیور استان بوشهر کرد.

حجت السلام سید محمد مهدی پورفاطمی گفت: این امر سراسر شور آفرین، امیدبخش و لحظه ای فراموش ناشدنی برای همیشه در ذهن و جان مردم و کارگران این دیار و تمامی جهادگران و نقش آفرینان سخت کوش و خستگی ناپذیر خط مقدم جهاد اقتصادی نقش بست.

وی اضافه کرد: اینک به حول و قوه الهی در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی بار دیگر جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های سازندگی همگام با ترقی و پیشرفت بشریت برگ های زرین و درخشانی از فرزندان برومند خود به دیدگان خود خواهد دید.

پورفاطمی ادامه داد: اکنون با گرامیداشت سالروز سفر تاریخی و ارزشمند مقام معظم رهبری به منطقه پارس جنوبی بار دیگر نسیم پر از مهر و محبت قدوم مبارک ایشان به مشام یکایک ما میرسد که نیز لبیک جانثارانه ی خود را از راهی دور خدمت رهبر و مقتدایمان اعلام داریم تا خاری بر چشم حسودان و دشمنان نظام اسلامی و قوت قلبی برای جان فرزندان دیار دارالحماسه و ولایت مدار بوشهر شود.ک/۱

۶۲۸

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.