سفر پیروزمندانه رئال و بارسا به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

۳۱فروردین۱۳،

Ozil.jpg

دو تیم اسپانیایی حاضر در دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هفته‌ سی‌ودوم لیگا را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شنبه شب با برگزاری چهار مسابقه هفته‌ سی‌ودوم لیگا پیگیری شد. والنسیا، بارسلونا و رئال‌مادرید تیم‌های پیروز این رقابت‌ها بودند. گرانادا و وایادولید هم با تساوی به کار خود پایان دادند.

بارسا، پیشتاز رقابت‌ها با تک گل دقیقه ۸۴ سسک فابرگاس پیروزی شماره ۲۷ خود را در فصل جاری لیگا رقم زد. بارسلونا که این هفته‌ باید به مونیخ سفر کند، در بازی با لوانته به بخش بزرگی از بازیکنان اصلی خود استراحت داد و آنها را نیمکت‌نشین کرد. آبی‌-اناری‌ها در نبود بازیکنانی همچون لیونل مسی، سرخیو بوسکتس، ژاوی هرناندس و جوردی آلبا توانست حریفش را با شکست بدرقه کند.

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی آبی‌-اناری‌ها به سبب آسیب‌دیدگی‌ در فهرست بازیکنان اصلی و نیمکت‌نشین کاتالان‌ها جایی نداشت. در مقابل اریک آبیدال، مدافع فرانسوی بارسا که ۱۴ روز پیش از بیماری بازگشته بود، توانست به عنوان بازیکن اصلی برای تیمش به میدان برود.

در دیگر مسابقه شنبه شب رئال‌مادرید در ورزشگاه خانگی خود سانتیاگوبرنابئو توانست رئال‌بتیس را سه بر یک شکست دهد. کهکشانی‌ها که در میانه هفته‌ جاری باید به آلمان سفر کنند و با دورتموند در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا روبه‌رو شوند، در بازی با بتیس با گل‌های مسوت اوزیل (۴۵،۹۰) و کریم بنزما (۵۷) توانستند پیروز از زمین بازی خارج روند. تک گل دقیقه ۷۳ خورخه مولینا از روی نقطه پنالتی فایده‌ای برای مهمان نداشت.

ژوزه مورینیو در این بازی هم ایکر کاسیاس را داخل دروازه‌ تیمش قرار نداد. چهره درخشان بازی در برنابئو، اوزیل، هافبک ترک‌تبار مادریدی‌ها بود. این بازیکن تیم ملی آلمان با هشت گلی که در فصل جاری لیگا برای رئال به ثمر رسانده است، بهترین فصل حضورش را در فوتبال باشگاه‌های اسپانیا رقم می‌زند. خبر بد برای آقای خاص و قوهای سپید پیوستن مارسلو و مودریچ به جمع بازیکنان آسیب‌دیده این تیم است. پیش از این فابیو کوئنترائو و همچنین آلوارو آربلوا دچار آسیب شده بودند.

والنسیا در مستایا، ورزشگاه خانگی خود برابر مالاگا جشنواره‌ای از گل را به پا کرد و با نتیجه‌ پنج بر یک حریفش را در هم کوبید. پارخو (۲۵)، سولدادو (۳۰،۲۸ پنالتی)، کانالس (۳۱) و بانگا (۵۶) برای والنسیا در این بازی گلزنی کردند. تک گل مالاگا را هم سرخیو باپتیستا در دقیقه ۴۵ به ثمر رساند.

تساوی یک بر یک نتیجه‌ نهایی دیدار گرانادا – وایادولید بود.

هفته‌ سی‌ودوم لیگا یکشنبه (امروز) با چهار دیدار زیر پیگیری می‌شود:

ختافه – اسپانیول

لاکرونیا – بیلبائو

اوساسونا – سوسیداد

سویا – آتلتیکومادرید

دوشنبه شب هم با برگزاری دیدار سلتاویگو – ساراگوسا این هفته‌ از رقابت‌های لیگا به پایان می‌رسد.

در جدول بارسا با ۸۴ امتیاز پیشتاز رقابت‌هاست. تیم‌های همشهری رئال و آتلتیکومادرید هم با ۷۱ و ۶۵ امتیاز دوم و سوم می باشند. آتلتیکومادرید یک بازی کمتر نسبت به دو صدرنشین دیگر لیگا انجام داده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.