سفیران صلح ایران معرفی شدند/ آرمیتا و علیرضا سند جنایت و آدمکشی آمریکا

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین مستقر در ستاد خبری اجلاس غیرمتعهدها، در حاشیه برگزاری نشست وزرای امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، جمعی از خانواده های شهدای ترور در یک نشست خبری، گوشه هایی از اقدامات تروریستی علیه ملت ایران را تشریح کردند.
همچنین در این نشست که برای معرفی سفیران صلح ایران (آرمیتا رضایی نژاد و علیرضا احمدی روشن) با حضور خانواده های شهیدان احمدی روشن، علی محمدی و رضایی نژاد برگزار شد، پدر شهید احمدی روشن گفت: یکی از وظایف اعضای جنبش عدم تعهد این است که به مشکلات و گرفتاری های مردم دنیا رسیدگی کند. مشکل مردم ایران این است که ما متاسفانه قربانی تروریسم و نوعی نژادپرستی شده ایم و این باعث تاسف است. می بینید که دانشمندان ما در سطح شهر و در روز روشن مقابل چشمان مردم به شهادت می رسند. علیرضا و آرمیتا سند جنایت و آدمکشی آمریکا هستند.
در این مراسم دانشمند هسته ای مصری و نماینده سابق این کشور در سازمان انرژی اتمی اقدامات تروریستی جهان را محکوم کرد و به رسم یادبود شاخه گل هایی را به سفیران صلح ایران تقدیم نمود.
همچنین در این برنامه آرمیتا رضایی نژاد متنی را برای محکومیت ترور در جهان به زبان انگلیسی قرائت کرد.
در پایان این مراسم خانواده شهدای هسته ای و خبرنگاران و تعدادی از نمایندگان کشورهای حاضر در نشست عدم تعهد با حضور در محوطه اجلاس، خودروهای شهدای هسته ای را گلباران کردند.
فردا هشتم شهریور ماه سالروز ترور شهیدان رجایی و باهنر رئیس جمهور و نخست وزیر کشورمان و روز ملی مبارزه با تروریسم است.
/۲۹۲۹۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.