سقف تسهیلات مسکن‌مهر ۲۵ میلیون تومان باقی ماند

نوشته شده در تاریخ ۰۲/آذر/ – ۰۸:۴۶ و در سرویس اخبار اقتصادی ممتاز نیوز

مدیرکل مسکن‌مهر بنیاد مسکن:

خبرگزاری : مدیرکل مسکن‌مهر بنیاد مسکن با بیان اینکه سقف تسهیلات مسکن‌مهر همچنان ۲۵ میلیون تومان است، گفت: هنوز دستورالعمل و بخشنامه‌ای برای افزایش سقف تسهیلات مسکن‌مهر نداشته‌ایم.

امیدمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا با بیان این مطلب افزود: بانک‌مسکن، وزارت راه ‌و شهرسازی و دولت از مدت‌ها پیش تلاششان بر این بود تا سقف تسهیلات مسکن‌مهر افزایش یابد، اما خبر اعلام شده اخیر در این باره صحت ندارد و این در حالی است که متاسفانه این خبر در روز تعطیلی در رسانه‌ملی هم اعلام شد.

وی تصریح کرد:‌ بانک‌مرکزی برای افزایش این رقم ملاحظاتی دارد و به همین دلیلی تا کنون افزایش سقف تسهیلات مسکن‌مهر را عملی نکرده، بنابراین همچنان سقف این تسهیلات مانند گذشته ۲۵ میلیون تومان است.

محمدی با بیان اینکه برای هر پروژه ۴ مرحله اقساط از سوی بانک مسکن اعطا می‌شود، اظهار کرد: از ابتدای طرح مسکن تا ۲۰ آبان ماه امسال، ۱۳۷ هزار و ۸۳۴ واحد قسط اول، ۳۱۷ هزار و ۵۵۵ واحد قسط دوم، ۲۹۳ هزار و ۱۶۳ واحد قسط سوم و ۲۵۲ هزار و ۹۱۹ واحد قسط چهارم تسهیلات را از بانک مسکن دریافت کرده‌اند.

مدیرکل مسکن‌مهر بنیاد مسکن خاطرنشان کرد: بر همین اساس در ۸ ماهه ابتدایی امسال بانک‌مسکن ۴ هزار و ۷۳۳ واحد برای قسط اول، ۱۲ هزار و ۷۵۲ واحد برای قسط دوم، ۲۳ هزار و ۶۸۸ واحد برای قسط سوم و ۳۵  هزار و ۸۳۴ واحد برای قسط چهارم به مسکن‌مهر تسهیلات اعطا کرده‌است.

گفتنی است، پنج‌شنبه گذشته اخبار ساعت ۱۴ شبکه یک سیما به همره برخی رسانه‌های دیگر به نقل از قائم‌مقام وزیر راه‌وشهرسازی در امور مسکن‌مهر از افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن‌مهر به ۳۰ میلیون تومان خبر دادند که این خبر تکذیب شد.

انتهای‌پیام/

خبرگزاری آنا – اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.