سقوط آزاد قیمت خودرو به زیر قیمت کارخانه

به گزارش ممتاز نیوز ، یک فعال بازار خودرو از کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی خودروهای واراتی در بازار خبر داد و گفت : ظرف چند ماه گذشته و رکود شدید بازار وارداتی ها قیمت خودروهای وارداتی در بازار با افت حدود ۱۵ درصدی مواجه شده است.

مصطفی زمانی افشار در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ، با اشاره به افزایش جدی رکود در بازار خودرو کشور تصریح کرد : بازار خودرو وارداتی نیز از ابتدای امسال تقاضی چندانی نداشته و روز به روز به رکود بازار خودروهای داخلی نیز شدید تر می شود.

وی گفت : هم اکنون قیمت بسیاری از خودروهای داخلی به زیر قیمت کارخانه رسیده و چنانچه خرید و فروشی صورت گیرد حداقل  یکی و نیم تا دو میلیون کمتر از نرخ مصوب کارخانه معامله می شود.

وی ضمن اشاره به وضعیت بازار خودرو تاکید کرد : پیش بینی می شود با توجه به ادامه رکود بازار خودرو طی روزهای آبنده بازار خودرو با  شرایط نگران کننده تری نیز مواجه شود.

این فعال بازار خودرو در خصوص قیمت برخی از خودروها در بازار گفت : هم اکنون قیمت پارس تندر سفید در بازار ، ۳۹ میلیون و ۵۰۰، ال ۹۰ سفید ۴۰ میلیون  و ۵۰۰ و پژو پارس سفید ۳۵ میلیون و ۷۰۰ ، پژو پارس TU5 مشکی ۳۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در بازار معامله می شود.

افشار افزود : همچنین قیمت خودروهای  جک جی ۵ و جک اس ۵ سفید و مشکی به ترتیب حدود ۵۶ میلیون و ۹۰۰ ، ۵۷  میلیون و ۹۰۰ و ۷۶ میلیون و ۶۰۰ و ۷۷ میلیون و ۶۰۰ خرید و فروش می شوند.

 

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.