سقوط تابلوی مصلی سه تن را راهی بیمارستان نمود/برخورد راننده زن ۲۰۶ با گاردیل

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

18-294.jpg

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از مصدومیت سه تن در پی سقوط تابلوی مصلی تهران خبرداد.

حسن عباسی در گفت و گو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح مهمترین حوادث پایتخت به برخورد یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ با گاردریل در غرب به شرق اتوبان بابایی اشاره نمود و گفت: این اتفاق که در ساعت ۱۲:۴۳ روز پنجشنبه رخ داد، سبب مصدومیت هفت تن شد.

عباسی با بیان اینکه راننده و سرنشینان این خودرو همگی زن بودند،‌گفت: دو مصدوم این اتفاق کودکانی هفت ساله بوده‌اند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در ادامه به واژگونی یک دستگاه خودروی سواری دوو در محدوده ترمینال شرق اشاره نمود و گفت: در این اتفاق که روز قبل رخ داد سه تن مصدوم شدند که متاسفانه یکی از مصدومان به سبب شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

به گفته وی تنها کشته شده این اتفاق دختری ۱۸ ساله بود که مصدومان این اتفاق نیز به بیمارستان امام‌حسین (ع) منتقل شدند.

عباسی همچنین به اتفاق سقوط تابلویی در جلوی در مصلی تهران اشاره نمود و گفت: سقوط این تابلو سبب مصدومیت سه تن شد که مصدومان به بیمارستان فیروزگر منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران همچنین به واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در محدوده اتوبان تهران – قم بعد از فرودگاه امام (ره) حدفاصل تیربرق ۳۵۲ اشاره نمود و گفت: در این اتفاق که در ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز رخ داد سه تن مصدوم شدند که حال عمومی آنان وخیم گزارش تفسیری شد.

وی با بیان اینکه مصدومان این اتفاق به بیمارستان هفت‌تیر منتقل شدند، گفت: متاسفانه در این اتفاق مردی نیز جان خود را از دست داد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.