سقوط ۲ پله ای آملی ها، صعود ورامینی ها

۰۲م آذر ،

در پایان هفته هشتم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور جدول رده بندی این مسابقات دستخوش تغییرات کلی و اساسی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، پس از پایان هشتمین هفته از مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تیم پیشگامان کویر یزد با وجود باخت مقابل تیم سایپا همچنان با ۱۸ امتیاز جایگاهش در صدر جدول رده بندی حفظ کرده است، تیم متین ورامین با کسب سه امتیاز کامل دیدار مقابل پیکان ۱۸ امتیازی شده و با اختلاف پوئن کمتر نسبت به صدرنشین در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفت. تیم والیبال میزان خراسان نیز با ۱۷ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارد. تیم کاله آمل که در طول سه هفته اخیر نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند همان ۱۵ امتیاز هفته های قبل خود را فقط و با ۲ پله سقوط به ایستادن در مکان چهارم جدول بسنده کرده است.

تیم های والیبال سایپا و شهرداری ارومیه با کسب ۱۴ امتیاز و اختلاف پوئن به ترتیب در مکان های پنجم و ششم جدول رده بندی قرار گرفته اند.

تیم های پیکان با کسب ۱۳ امتیاز، آلومینیوم المهدی بندرعباس با ۱۰ امتیاز، شهرداری تبریز با ۹ امتیاز به ترتیب مکان های هفتم، هشتم و نهم را به خود اختصاص داده اند.

تیم های نوین کشاورز (۸ امتیاز) باریج اسانس کاشان (پنج امتیاز) و بازرگانی جواهری گنبد (یک امتیاز) جایگاه های دهم تا دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر را کسب کرده اند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.