سلامات پس از باخت ۶ بر صفر: به داور باختیم!

۱۵اردیبهشت،

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است تغییر و تحولات مدیریتی سبب نتایج ضعیف این تیم در طول فصل شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سعید سلامات در نشست خبری پس از شکست ۶ بر صفر تیمش برابر ذوب آهن گفت: بازی خوبی کردیم اما اشتباه داوری منجر شد پنالتی برای ذوب آهن گرفته شود و همین پنالتی گل دوم ذوب آهن را رقم زد و صنعت نفت دیگر نتوانست نتیجه را جبران کند.

وی افزود: امروز برابر ذوب آهن اصفهان بازیکنان جوان را به میدان فرستادیم حتی موقعیت گل داشتیم و می‌توانستیم در ۲۰ دقیقه اول برابر ذوب آهن به برتری دست یابیم اما سعید مظفری‌زاده با اشتباه داوری و گرفتن پنالتی برای ذوب آهن به ضرر آبادان کار کرد.

سلامات در پاسخ به این سوال که چرا صنعت نفت آبادان در این فصل عملکرد نامناسبی داشت گفت: تیم آبادان در این فصل تغییر و تحولات مدیریتی و مربی‌گری بسیاری داشت و به همین سبب چارچوب این تیم حفظ نشد و همین امر منجر شد که آبادان نتایج نامناسبی بگیرد اما ما همچنان برای حضور در پلی‌آف امید داریم و این بسته به بازی آخر ما خواهد بود.

سرمربی نفت آبادان در پایان با بیان اینکه من مردم اصفهان را دوست دارم اظهار کرد: در سال ۶۱ و ۶۲ با تیم منتخب اصفهان قهرمان ایران شدیم و به همین سبب خاطرات خوبی از این شهر دارم و برای مردم اصفهان و فوتبالیست‌های قدیمی مانند رحیمی و شاه‌زیدی و شجاعی آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.