سلامت باید در سبد خانوار قرار گیرد

۳ م دیماه ،

نشست راهبردی جشنواره سلامت و سالمندان محلات منطقه ۱۲ با حضور مدیرکل سلامت شهرداری تهران و جمعی از معاونین ، مدیران و شهرداران نواحی شش گانه برگزار شد.

 
 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲ تهران ، در این نشست دکتر گلمکانی مدیرکل سلامت شهرداری تهران در سخنانی با اشاره به تلاشهای گسترده ی شهرداری تهران به عنوان یکی از شهرهای پیشرو در جهان در ارتقاء امور فرهنگی و اجتماعی به ویژه در حوزه ی سلامت ، بر لزوم توجه ویژه به این مبحث و قرار گرفتن سلامت در سبد خانوار تاکید کرد.
 
وی ادامه داد :به همین جهت نگاه ما به سلامت نه تنها به عنوان یک امتیاز برای شهروندان ، بلکه به عنوان حقوق شهروندی است که باید با تمام توان و با به کارگیری تمام ظرفیت های موجود از جمله کانون های ایجاد شده در سراسر ۳۷۴ محله شهر تهران، جهت ارتقاء سطح آن در جامعه بیش از پیش بکوشیم.
 
مدیرکل سلامت شهرداری تهران افزود: شهرداری تهران در تلاش است در جهت بهبود سطح سلامت ، با شناسایی و اولویت بندی خطرها و آسیب ها و همچنین صرف هزینه ، مداخله و پیگیری موارد شناسایی شده ،  گامی هر چه بلندتر به سوی استاندارهای جهانی بردارد.
 
مهندس فرهادی قائم مقام شهرداری منطقه ۱۲ نیز در این نشست با اشاره به تاکیدات دین اسلام بر مبحث سلامت و تاکید بر مسئولیت در قبال سلامت جامعه گفت: کارهای تحقیقاتی و مطالعاتی بسیاری در زمینه ی سلامت در شهرداری تهران صورت گرفته است که باید بیش از پیش وارد عمل شده و بازخورد آن سنجیده شود چون سلامت و آرامش خود و اطرافیانمان مشروط بر ایجاد جامعه ای سالم و امن است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.