سلامت خانواده آرامش فکری کودکان را تضمین می کند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان گفت: سلامت خانواده آرامش فکری کودکان را تضمین می کند.

سهیلا نصر صادقی در جلسه برنامه های ویژه روز جهانی کودک و هفته ملی کودک اظهار داشت: در دوران کودکی شخصیت و هویت انسان شکل می گیرد و سالم بودن محیط و ایجاد بستری مناسب در آرامش فکری و سلامت روحی کودکان موثر است.

وی افزود: به منظور همگرایی و هم افزایی درون، برون بخشی و بهره گیری از تجربیات گذشته برنامه های هفته کودک و روز جهانی کودک با مدیریت دبیرخانه کشوری رشد و تکامل همه جانبه کودکان برگزار می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان بیان کرد: کودکان سرمایه های ملی کشور هستند که باید با فراهم ساختن بسترهای لازم موجبات بالندگی و درخشش آنان را در عرصه های مختلف فراهم سازیم.

نصر صادقی یادآور شد: نیاز است برای افزایش آگاهی جامعه نسبت به رشد کودکان و توجه به فرهنگ غنی آموزه های دینی در حوزه کودکان اقدامات مناسبی انجام گیرد.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه کودک به مدت یک هفته، برگزاری جشن کودک در مدرسه دخترانه شاهد سنندج، برگزاری کارگاه مهارت های فرزند پروری، برگزاری جشن بادبادک و عیادت از کودکان بیمار در بیمارستان ها از اصلی ترین برنامه های هفته ملی کودک در استان کردستان است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان گفت: سلامت جسمی، روانی و عقلی انسان و در بعد وسیع تر جامعه وابستگی عمیق و غیرقابل انکار به چگونگی این دوره از زندگی دارد و باید با برنامه ریزی مناسب سلامت کودکان را فراهم کرد.


خبر .:: پایگاه خبری رسانه کودک ::.
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.