سلطانی مربی استعداد یاب کادر فنی کاراته شد

۳۱فروردین۱۳،

در نشست کادر فنی تیم ملی کاراته با مسئولان فدراسیون مقرر شد شهاب سلطانی نیروهای مستعد وجوان را شناسایی و به تیم ملی معرفی کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این نشست پیرامون آماده سازی تیم ملی بحث و بررسی شد و قرار شد تا برای آماده سازی بیشتر تیم ملی در رقابتهای پیش رو، این تیم در یک تورنمنت بین المللی شرکت کند و یک اردوی برون مرزی هم در کشوری اروپایی داشته باشد.

همچنین به شهاب سطلانی ماموریت داده شد تا نیروهای مستعد و جوان را شناسایی کرده و به تیم ملی معرفی کند. نفراتی که از این طریق به اردوی تیم ملی راه می یابند نیز پس از تست آمادگی جسمانی و فنی مورد نظر کادر فنی و در صورت جلب اعتماد مربیان وارد اردوهای آماده سازی می شوند.

در رده سنی امید هم کاراته کاهایی که موفق شدند تا عناوین اول تا سوم مشترک را در مسابقات قهرمانی کشور اراک بدست آورند و نیز اشخاصی که با نظر کادر فنی انتخاب شده اند در یک رقابت انتخابی برگزیده شده و تمرینات مشترکی را با تیم ملی بزرگسالان خواهند داشت.

قرار است در تمامی مراحل اردو از تمرینات تیم ملی تصویربرداری شده و با بازبینی فیلم نقاط قوت و ضعف کاراته کاها به آنها گوشزد شود. همچنین از سوی علیرضا سمندر سرپرست فدراسیون کاراته، عباس کیانی آذر به عنوان ماساژور تیم های ملی منصوب شد.

کیانی آذر دارای کمربند دان ۶ کاراته است و دوره های ماساژ را در کشور تایلند گذرانده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.