سلوکی: برای قهرمانی مبارزه می کنیم/اعزام برون مرزی برای بانوان نیاز اصلی است

۳ م دیماه ،

سرپرست تیم هندبال بیمه رازی گفت: همه تیم های لیگ برتر قدر می باشند ولی ما برای قهرمانی می جنگیم و می خواهیم این عنوان را کسب کنیم.

الهام سلوکی سرپرست تیم هندبال بیمه رازی تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می کنیم و تیم هایی که در این رقابت ها حضور دارند اکثر قوی و قدرتمند می باشند با این حال می خواهیم با زحمات مضاعف بازیکنان قهرمانی را از آن خود کنیم و با همت و تلاشی که از تیم دارم مطمئناً این هدف دور از دسترس نیست.

وی تصریح کرد: بیشتر بازیکنان از ملی پوشان تیم های ملی می باشند و با آمادگی بالا به مصاف حریفان می روند.

سلوکی گفت: هم اکنون ۵ ملی پوش در رده بزرگسالان ۲ ملی پوش در بخش نوجوانان و ۲ ملی پوش هم در تیم ملی جوانان بودند.

وی عنوان کرد: از این هفته مسابقات لیگ برتر از دور برگشت آغاز می گردد و ما باید به مصاف شهرداری کرمان برویم حریف خوبی است و به راحتی امتیاز نمی دهد ولی ما به قصد برد به میدان می رویم و امتیاز این دیدار را می خواهیم.

سلوکی گفت: سطح داوری های امسال نسبت به سال قبل بهتر بوده است و اگر اشتباهاتی هم دیده می گردد عمدی نیست و این کار در داوری اجتناب ناپذیر است البته باید سعی کرد که این معضل کمتر شود.

وی در خصوص نتایج تیم ملی گفت: بانوان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا در گروه بسیار سختی قرار گرفتند و از میان ۱۲ تیم مهم شدند اگر تیم اعزامی در گروه بهتر و متعادلتری قرار می گرفت به طور حتم عنوان کرد: در این مسابقات با تیم هایی همگروه بودیم که در دنیا شناخته شده است تیم هایی چون کره جنوبی، شمالی، چین که قهرمانی و نائب قهرمانی در کارنامه خود دارند و بعضی از آنها نیز در المپیک بوده اند با این تفاصیل هندبال بانوان ایران تازه وارد مسابقات بین المللی شده است و بازی مقابل این تیم ها واقعاً دشوار است.

سلوکی در پایان خاطرنشان کرد: هندبال بانوان ایران در سال های اخیر پیشرفت های خوبی داشته است و رو به جلو حرکت می کند و گلهایی که در مسابقات آسیایی اندونزی بین تیم های کشورمان سایر حریفان رد و بد شد گویای این موضوع است و این اعزامها بازیکنان را با تجربه می کند و رفتن به مسابقات بردن مرزی برای بانوان یک نیاز اساسی است./اس


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.