سلیمانی: نحوه برگزاری مسابقات لیگ باید تغییر کند

۲۰م آذر ،

مدیر فنی تیم تکواندو حفاری گفت: سازمان لیگ فدراسیون باید نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر را تغییر دهد.

علیرضا سلیمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: کورش رجلی به دلیل مصدومیت احتمالاً حدود سه ماه در اختیار نداریم، فرزاد عبدالهی نیز با توجه به آسیب دیدگی که دارد پس از جراحی باید ۶ ماه استراحت کند.

بازیکنان خوبی در تیم حفری داریم و بعید می دانم با این شرایط تکواندوکار جدیدی برای تیم جذب کنیم.

وی گفت: مشکلات سایت سازمان لیگ فدراسیون باید هرچه زودتر حل شود در هفته دوم و سوم لیگ برتر با اینکه حسین عبادی بازیکن تیم برای بازی کردن مشکلی نداشت اما مشکلات سایت سبب شد وی نتواند مسابقه دهد و اعلام کردند که عبادی ثبت نام نشده است.

سلیمانی افزود: این مشکلات با کوچکترین اشاره وبا یک دستور برطرف می شود و مسئولان سازمان لیگ می توانند در این زمینه همکاری بیشتری با باشگاه ها داشته باشند.

وی در خصوص برگزاری مسابقات لیگ تصریح کرد: یکی از نقاط ضعف لیگ برگزاری متمرکز مسابقات است در صورتیکه مانند قبل هر تیم می توانست در شهر خودش میزبان هم باشد، اما حالا برای قبول میزبانی باید ۲۰میلیون هزینه کرد.

وی ادامه داد: با وجود داوران بین المللی خوب، در شهر های مختلف می توان میزبان تماشاگران بیشتری بود و این موضوع می تواند تبلیغات خوبی برای جذب تماشاگر و علاقمند باشد.

سلیمانی گفت: باشگاهها هزینه های زیادی برای تیم داری می کنند وبا وجود آن می توانند برای خریداری سیستم های الکترونیکی هم هزینه کنند تا مسابقات به صورت رفت و برگشتی رد شهرهای مختلف برگزار شود./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.