سلیقه خوب مردم من را تحت تاثیر قرار داده است

۲۹فروردین۱۳،

گفت و گو با یک طراح لباس

یک طراح لباس و دوخت گفت: سلیقه مردم هر روز بهتر از دیروز می گردد و امید وار هستم طراحان بتوانند همواره جامعه را راضی نگه دارند.

مریم احمدی در گفت و گو با خبرنگار سرویس مد و لباس هنر آنلاین دربارهٔ طراحی لباس های بهاره و تابستانی گفت : اصولا در هر فصل از سال طراحان در تکاپو برای طراحی لباس های تازه با طرح های متنوع می باشند و دائم از پیرامون خود ایده می گیرند اما امسال مراجعه کنندگان طراحان را غافل گیر کردند زیرا تعداد قابل توجهی از مردم به طراحان روی آورده و خواستار کارهای بیشتر و طراحی های تازه و مدرن تر بوده اند. همین امر طراحان را بیش از سال های قبل فعال کرده است.

وی ادامه داد: من به عنوان یک طراح بسیار تحت تاثیر سلیقه مردم قرار گرفته ام و همچنین بسیار خوشحال هستم که مردم به مدو لباس و عرصه پوشاک علاقه نشان می دهند. در حال حاضر تعدادی لباس با طرح های مدرن به بازار آمده و این هم حاصل تلاش بی وقفه طراحان است.

احمدی همچنین از ویژه گی های یک طرح خوب گفت: تمامی طرح ها و آثار به نوعی خوب می باشند و مخاطب خاص خود را دارند اما سلیقه ها متفاوت و دشوار است و گفتن این موضوع که طرح های سنتی طرفدار دارند یا طراحی مدرن قضاوت سختی است.
وی در آخر افزود: خوشحال هستم که به این سرعت حوزه مد و لباس در میان مردم از جایگاه خوب و مطمئن برخوردار شده است و امیدوار هستم طراحان بتوانند مردم را همیشه راضی نگه دارند.

انتهای پیام/۶۲
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.