سلیمانی: انحلال تیم والیبال کاله آمل شایعه است

۱۱اردیبهشت،

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی کاله آمل گفت: بعضی ها به دنبال انتشار یافتن خبرها کذب می باشند، خبر انحلال تیم والیبال کاله شایعه ای بیش نیست.

 بهمن سلیمانی،  مدیر عامل تیم والیبال  کاله آمل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هنوز در خصوص چگونگی ادامه حضورمان در مسابقات لیگ برتر سال آینده تصمیم گیری خاصی نکرده ایم ،‌در این خصوص نیاز به تشکیل جلسات متعددی داریم و نتیجه این نشست ها  سیاست های سال جاری ما را در مورد تیم والیبال مشخص خواهد کرد.

** تیم خوب بود و قهرمان شد

 وی یاد آور شد: تیم کاله در مسابقات قهرمانی جام باشگاه های آسیا خوب بازی کرد و قهرمان شد، مهم ترین فاکتورهای رسیدن به این نتیجه  همدلی و دوستی میان بازیکنان ،‌کادر فنی و دیگر مسئولان بود،‌ حضور تماشاگران در سالن را نیز می توان از دیگر عوامل مهم رسیدن به این مقام دانست.
 
** ساخت مجموعه ورزشی در آمل یک پروژه ملی است

 مدیر عامل باشگاه  فرهنگی ورزشی کاله آمل در ادامه یاد آور شد: با توجه به آنکه شهر آمل در استان مازندران والیبال خیز است نیاز به ساخت یک مجموعه مجهز و بزرگ در این شهر داریم،‌هم اکنون قرار است در یک زمین ۱۷ هکتاری، اقدام به احداث یک سالن هشت هزار نفری کنیم، نقشه این سالن  در حال اجراست اما متاسفانه از سوی هیچ نهاد و یا مجموعه ای به ما کمک نشده است.
 در صورتی که این مکان تخصصی ورزشی یک پروژه ملی محسوب می گردد و باید تمامی ارگانها در راستای رسیدن به این هدف متعالی به ما کمک کنند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.