سمندر: تلاش می کنیم کاراته وارد یکی از مقاطع تحصیلی شود

۲۵اردیبهشت،

11-404.jpg

سرپرست فدراسیون کاراته با تاکید براینکه دیدار پرباری با معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پروش داشته است، گفت: دراین دیدار مقرر شد تا دو طرف برای ورود رشته کاراته در یکی از مقاطع تحصیلی همکاری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان (ایران) ایسنا، “علیرضا سمندر” در گفت وگو با پایگاه اینترنتی فدراسیون کاراته اظهار داشت: صبح امروز (چهارشنبه) به همراه “محسن آشوری” دبیر فدراسیون کاراته در وزارت آموزش و پرورش حضور یافته و نشست پرباری با کیومرث هاشمی برگزار کردیم.

وی افزود: در این نشست ظرفیت های کاراته کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه کیومرت هاشمی پیش از این معاون سازمان تربیت بدنی بوده و شناخت خوبی از توانای های این رشته در ایران دارد، مقرر شد تا همکاری های مختلفی داشته باشیم.

سمندر عنوان کرد: تصمیم براین شد تا شرایط برای ورود کاراته به یکی از مقاطع تحصیلی فراهم شود تا این ورزش نیز همچون ژیمناستیک، دو ومیدانی و شنا به صورت اجباری در مدارس تدریس شود.

وی ادامه داد: همچنین تصمیم گرفته شد تا مسابقات دانش آموزی کاراته مجددا راه اندازی شده تا بتوانیم استعدادهای کم سن و سال را در این مسابقات شناسایی کنیم.

سرپرست فدراسیون کاراته با تاکید بر این که فدراسیون کاراته و تربیت بدنی آموزش و پروش می توانند همکاری های گسترده ای برای رسیدن به اهداف کلان داشته باشند عنوان کرد: باتوجه به شناخت خوبی که کیومرث هاشمی از ورزش دارد و پتانسیل هایی که در کاراته ایران موجود است به طور یقین همکاری طرفین سبب پیدایش استعدادهای تازه و در نهایت موفقیت ورزش کشور می گردد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.