سمینار آموزشی اتاق فکر برگزار می‌شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

سمینار آموزشی اتاق فکر با هدف هدایت مراکز دولتی و خصوصی برگزار می‌شود.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رجبی از مسئولان برگزار نماینده سمینار در این باره گفت: واژه اتاق فکر در سال ۸۸ توسط مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویان مطرح شد.

وی افزود: در این جهت اقدامات لازم برای انتشار یافتن کتاب اتاق فکر انجام شد و هم اکنون این تکنولوژی بومی شده و نحوه طراحی، راه اندازی و راهبری اتاق فکرهای تخصصی برای مراکز دولتی و خصوصی در این سمینار آموزش داده می‌شود.

رجبی این سمینار را برای بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی، نخبگان، شرکت‌های خصوصی ، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی، استانداری‌ها، شوراها، شهرداری‌ها، دستگاه‌های فرهنگی، نیروهای مسلح و … مفید دانست و افزود: سمینارهای آموزشی iبهترین جریان ارتقا دانش و بصیرت، بروز رسانی اطلاعات و ایجاد ارتباطات می باشند که نخبگان iبه طور مستمر در آن حضور می‌یابند.

این سمینار در ۲۳ آذر ماه در سالن همایش‌های برج میلاد تهران ساعت ۱۰ الی ۱۲، iبه صورت رایگان برگزار می‌شود و همگان می‌توانند برای ثبت نام با شماره ۶۶۴۸۶۳۲۸ تماس بگیرند. ثبت نام iبه صورت اینترنتی از طریق پایگاه اینترنتی WWW.3TUS.IR نیز امکان پذیر است.

انتهای پیام


ایسنا

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Michael:

    You mean I don’t have to pay for expert advice like this anyeorm?!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.