سند جامع دانشگاه فنی وحرفه ای تدوین می‌شود

۲۱ام بهمن ،

402-1.jpg

همزمان با دهه مبارکه فجر و با حضور معاونان اداری مالی و مدیریت منابع و حقوقی و امورمجلس وزارت علوم و سرپرست دانشگاه فنی وحرفه ای ۳۰ پروژه عمرانی این دانشگاه به صورت همزمان از طریق ویدیوکنفرانس افتتاح شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، علی اکبر متکان معاون اداری مالی و مدیریت منابع این وزارتخانه در این مراسم گفت : تعداد۵۲ پروژه به ارزش ۳۷ میلیارد تومان وبا مساحت تقریبی ۸۵ هزار متر مربع در سی وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در آموزشکده های فنی وحرفه ای کشوربه بهره برداری می رسد.

سهراب رضایی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با اشاره به افتتاح ۳۰پروژه این دانشگاه بطور همزمان گفت : این تعداد پروژه بخشی از ۱۵۲پروژه در دست ساخت این دانشگاه است و مابقی نیز در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی به پتانسیل موجود در دانشگاه فنی وحرفه ای اشاره کرد وگفت : این دانشگاه برای ساخت وساز ساختمان های مورد نیاز سایر دانشگاه ها نیز ،آمادگی کامل دارد.

سرپرست دانشگاه فنی وحرفه ای در بخش دیگری از سخنان خود به تدوین سند جامع دانشگاه فنی وحرفه ای اشاره کرد و گفت: در این سند دور نمای توسعه و آینده این دانشگاه به وضوح ترسیم می گردد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.