سنسورهای Leap Motion روی کامپیوترهای شخصی اچ پی

۲۹فروردین۱۳،

سنسورهای Leap Motion روی کامپیوترهای شخصی اچ پی

می دانیم که فروش کامپیوترهای شخصی در حال کاهش است و تلفن های هوشمند و تبلت ها در حال غلبه بر بازار می باشند. به همین خاطر شرکت های بزرگ سازنده کامپیوترهای شخصی به دنبال پیدا کردن راه های تازهی می باشند تا فروش کامپیوترهای شخصی را همچنان بالا نگه دارند.

به گزارش راسخون، در این میان اچ پی با شرکت Leap Motion قرارداد همکاری مشترکی را امضا کرده تا از سنسور تشخیص سه بعدی این شرکت در لپ تاپ ها و کامپیوترهای رومیزی اچ پی استفاده کند. هدف این است که راهی پیدا شود که این سنسورها داخل کامپیوترها تعبیه شوند و اچ پی می گوید ورود آنها به کامپیوترهای شخصی، بازی را به کلی تغییر خواهد داد.

سنسور Leap Motion، گجتی است که به کاربران امکان می دهد با استفاده از ژست های حرکتی -یا همان جسچرهای- سه بعدی، با استفاده از ۱ یا ۲ دست و حداکثر ۱۰ انگشت، به کنترل نرم افزارهای مختلف بپردازند. این دستگاه کوچک با خلق یک “فضای تعامل سه بعدی” در مقابل کامپیوتر، به کاربر اجازه کنترل نرم افزارها را می دهد.

خود این سنسور به صورت محصولی مجزا با قیمت ۸۰ دلار از ۲۹ اردیبهشت وارد بازار خواهد شد. اما شما فکر می کنید این واقعا محصولی است که بازار فروش را تکان خواهد داد؟

منبع : نارنجی
/۲۷۵۹/


اخبار راسخون / علم و فناوری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.