سنگر شورای نگهبان نفوذناپذیر است

آیت‌الله جنتی:

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
دبیر شورای نگهبان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان گفت: سنگر شورای نگهبان در راستای حراست از نظام اسلامی نفوذناپذیر است.

به گزارش مهر، آیت‌الله احمد جنتی یکشنبه در همایش مسئولان نظارتی شورای نگهبان در مشهد، اظهار کرد: در حال حاضر باید برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری برنامه‌ریزی کرد زیرا عده‌ای به دنبال نفوذ در مجلس خبرگان رهبری می باشند.

وی ادامه داد: انتخابات خبرگان رهبری بسیار کلیدی و حساس است چراکه به رهبری و ستون انقلاب ارتباط دارد بنابراین در این راستا نیازمند هوشیاری و بصیرت هستیم تا مسئولیت سنگین شورای نگهبان را به نحو مطلوبی اجرا کنیم.

آیت‌الله جنتی با تاکید بر اینکه تا کنون در برگزاری انتخابات در کشور به خوبی کار شده است، افزود: اشخاصی که مسئله تقلب در انتخابات را مطرح کرده ‌بودند با مشخص شدن انتخابات سالم، مجرم شناخته شدند و این در حالی است که با آنها مسامحه شد و حکم اعدام لحاظ نشد تا بتوانند توبه کنند.

تنها نهادی که دربارهٔ رهبری می‌تواند تصمیم بگیرد خبرگان است

دبیر شورای نگهبان یادآور شد: تنها نهادی که دربارهٔ رهبری می‌تواند تصمیم بگیرد خبرگان است و این مجلس خبرگان رهبری می‌تواند رهبر را عزل و قدرت وی را محدود کند و افتخار ما در دنیا این است که آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در کشور می باشند و اگر ایشان بر جهاد تأکید می‌کنند خود جزو مجاهدین می باشند و با دقت خود فتنه‌های کشور را خاموش می‌کنند.

وی با اشاره به ادعای تقلب در سال ۸۸، عنوان کرد: ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ از سوی بعضی از اشخاصی که انتظار نمی‌رفت، بیان شد و بعد از اینکه طوفان‌ و آشوب در کشور خوابید، مشخص شد نظارت شورای نگهبان صحیح بوده است.

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با دوره دهم تفاوتی نداشت و بی‌تردید شورای نگهبان به جز قانون به چیز دیگری پایبند نبوده و نیست.

وی با اعلام اینکه سنگر شورای نگهبان نفوذناپذیر است، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار نفر ناظر شورای نگهبان در سراسر کشور فعالیت می‌کنند تا اگر دوباره فتنه به راه افتاد این شورا با بصیرت و هوشیاری آن را خنثی سازد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.