سنگی بر سکوت مطالعه و افزایش آمار عشق

در این یادداشت که اشاره ای به طرح جدید «سام» نیز دارد که برای احترام و تقدیر از خالقان اثر، به ازای خرید هموطنان از این سامانه، ۷درصد قیمت پشت جلد هر کتاب را به نویسنده و یا مترجم اهدا می کند، می خوانیم:

«در این قصه پر غصه کتاب، طرفه و تحفه روزگار است که یکی، رادمردانه، آستین غیرت بشکفد و به حرمت روشنایی، شمعی روشن کند.
درود و صد سلام به “سام” ، سامانه اشتراک محصولات فرهنگی، که سنگی بر سکوت مطالعه انداخت تا با شکست آن – شاید به این بهانه- رقم آمار عشق و مواسات بین کتاب و کتاب خوان و مؤلف و مترجم بالا رود.
واقعا جای این رویداد و رویدادهایی از این دست در بین اخبار ریز و درشتی که حتی با شنیدنشان یخِ هیچ انتظاری آب نمی شود، خوشحال کننده و امید بخش است.
حتما و همچنان این عددِ هفت، زیبا، معنادار و اثر بخش خواهد بود. مقدار و درصدش مهم نیست، معنویتی که در این نگاه جاریست، گام های دیگری را به عرصه خواهد کشاند و جان های اصیل دیگری را مشتاق حرمت نهادن به قلم و صاحب قلم خواهد ساخت؛ چنانچه شنیدید، کتاب نیستان در این گلریزان فکر و فرهنگ، اولین چراغ را با تخفیف پنج درصد بیشتر برای “سام”، روشن کرد.
درود باد به رندی که تا پیاله گرفت
نخست یاد رفیقان خسته دل افتاد»
 

ساکنان تهران برای تهیه کتاب دلخواه و همچنین سفارش هر محصول فرهنگی مورد علاقه دیگر کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.