«سن‌پطرزبورگ۲» نیمه اول سال آینده جلوی دوربین می‌رود

ممتازنیوز:

13910714000083 PhotoA

«حمید اعتباریان» تهیه‌کننده سینما در گفت‌و گو با خبرنگار سینمایی فارس، گفت: قرار است فیلم سینمایی «سن‌پطرزبورگ ۲» را نیمه اول سال آینده به کارگردانی بهروز افخمی جلوی دوربین ببریم.

وی در ادامه افزود: طرح کلی کار نوشته شده است و هم اکنون «پیمان قاسم‌خانی» مشغول نوشتن یک سریال است به محض اتمام آن کار، نگارش فیلمنامه «سن‌پطرزبورگ ۲» آغاز خواهد شد.

اعتباریان در ادامه در مورد لوکیشن‌های این کار نیز توضیح داد: اکثر لوکیشن‌های کار در روسیه است و بخش اندکی هم در تهران فیلمبرداری می‌شود.

تهیه‌کننده «سنگ، کاغذ، قیچی» در ادامه در مورد ویژگی‌های «سن‌پطزربورگ ۲» به فارس گفت: به نظر من نسخه دوم این فیلم، هم به لحاظ فیلمنامه و هم به لحاظ حضور عوامل پشت و جلوی دوربین از نسخه اول آن خیلی بهتر خواهد شد.

تهیه‌کننده «شام عروسی» درمورد ارزیابی خود از آثار فجر سی و یکم، نیز اظهار داشت: من فیلم‌های سینمایی «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» ساخته پوران درخشنده و «قاعده تصادف» ساخته بهنام بهزادی را دوست داشتم.

اعتباریان تصریح کرد: قرار بود من تهیه‌کننده «قاعده تصادف» باشم که قسمتم نشد، یک مقدار به لحاظ هزینه به مشکل خوردیم. امروز هزینه‌ها در سینما بالا رفته و باید فیلمی ساخت که بتواند هزینه خود را برگرداند.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «سن‌پطرزبورگ» ساخته «بهروز افخمی» یک کمدی پرحادثه درباره رفاقت، عشق و بلوف بود که فیلمنامه آن را پیمان و مهراب قاسم‌خانی نوشته‌ بودند و محسن تنابنده، پیمان قاسم‌خانی، شیلا خداداد، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، سروش صحت، امید روحانی، بابک برزویه و امین حیایی بازیگران این فیلم بودند.

فارس


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.