سهام فولاد خوزستان برای خریداران معرفی می‌شود

۱۱م آذر ،

2223[1].jpg

سازمان خصوصی سازی بعد از شکست در عرضه بلوکی سهام فولاد خوزستان در روز ۱۱ مهر ماه در نظر دارد تا این بار سهام این شرکت را با برگزاری جلسه معارفه راهی میز فروش کند.

به گزارش خبرنگار بورس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) بعد از قطعی شدن زمان عرضه بلوک ۵۰،۵ درصدی فولاد خوزستان در روز ۲۰ آذر ماه،سازمان خصوصی سازی قصد دارد قبل از عرضه بلوکی این شرکت برای دومین بار،جلسه ی معارفه برای فعالان بازار سرمایه برگزار کند.

بر این اساس، با توجه به لزوم معرفی بهتر شرکتهای مشمول واگذاری و به منظور شفاف ‌سازی و ایجاد فضای رقابت، سازمان خصوصی سازی با همکاری شرکت تأمین سرمایه آرمان جلسه معارفه کارشناسی این شرکت را با حضور مدیران فولاد خوزستان، سازمان خصوصی سازی،شرکتهای سرمایه‌گذاری و خریداران بالقوه برگزار می کند.

این جلسه در روز یکشنبه، ۱۲ آذر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در ساختمان بانک توسعه صادرات به نشانی خیابان احمد قصیر، نبش خیابان پانزدهم برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا،بعد از به فروش نرفتن بلوک ۵۰،۵ درصد فولاد خوزستان در روز ۱۱ مهرماه سازمان خصوصی سازی تصمیم گرفت تا برای دومین بار بلوک مدیریتی این شرکت را با شرایط تازه به فروش برساند. به این ترتیب هیات واگذاری در جلسه ۹ آبان‌ماه شرایط تازه واگذاری بلوک فولاد خوزستان را تعیین کرد و نسبت به واگذاری مجدد آن با افزایش قیمت و کاهش پرداخت حصه نقدی رای داد.

بر اساس تصمیم تازه هیات واگذاری قرار است بلوک ۵۰،۵ درصدی شرکت فولاد خوزستان معادل یک میلیارد و ۱۰۶ میلیون و ۹۶۰ هزار سهم این شرکت به قیمت تابلو بورس در روز عرضه (معادل قیمت بسته شدن روز قبل از عرضه) به اضافه ۳۵ درصد به شرط آنکه از ۳ هزار تومان کمتر نباشد، در روز دوشنبه ۲۰ آذر ماه در بورس عرضه شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.