سهام ۷ شرکت بیمه با کاهش مواجه شد

بینا- در معاملات امروز ۲۳ مردادماه، سهام هفت شرکت بیمه ای در بازارهای بورس و فرابورس مورد داد و ستد قرار گرفت.
به گزارش بینا، امروز شاخص صنعت بیمه در بورس به رقم ۱۵۰۹ رسید و نسبت به روز گذشته تقریبا  ۰٫۳۱ درصد کاهش داشت. همچنین در بورس اوراق بهادار تهران نیز شاخص کل تقریبا با ۰٫۱۰ درصد افزایش به ۲۴۰۴۹ واحد رسید.این گزارش می افزاید، برای سومین روز کاری هفته، همچنان بیم امیدها به افزایش یا کاهش قیمتها در بازار مستولی بود و تردید معامله گران کاملا مشهود بود. هرچند اخبار مثبتی مانند امکان انتشار اختیار فروش تبعی از سوی شرکتها، نمادهای بزرگ بازار را تحت تاثیر قرار می­دهد اما همچنان نبود اعتماد به ادامه رشد قیمتها باعث نوسانات روزانه قیمتی در نمادها بود. گروه شرکتهای بیمه هم امروز روز پر رونقی را پشت سر نگذاشت و تنها معاملات بیمه پاسارگاد قابل ملاحظه بود. همچنین شرکت بیمه دانا با انتشار اطلاعات مالی سه ماه خود خبر از تحقق ۵۵ ریال از سود ۲۸۹ خود را اعلام کرد.
معاملات سهام شرکت های بیمه به شرح ذیل می باشد:
نماد بیمه ملت با ۰٫۵۴ درصد کاهش نسبت به روز قبل و مبادله ۲۱۱,۵۷۸ سهم به ارزش ۲۳۲ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۱,۱۰۹ ریال بسته شد.
بیمه پارسیان نسبت به روز قبل ۰٫۷۵ درصد افزایش داشت و با حجم معاملات ۱۰۱,۱۰۰ سهم به ارزش ۲۰۸ میلیون ریال،  و با قیمت ۲,۱۲۷ ریال بسته شد.
در نماد بیمه پاسارگاد ۱,۵۸۳,۱۷۴سهم به ارزش ۲,۹۴۲ میلیون ریال داد و ستد شد و قیمت پایانی آن با ۱٫۴۳ درصد کاهش نسبت به روز قبل به قیمت ۱,۸۵۸ ریال بسته شد.
در نماد بیمه دی ۰٫۶۵ درصد افزایش داشت و با مبادله ۱۹۰,۴۰۵ سهم به ارزش ۴۱۳ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۲,۱۷۱ ریال بسته شد.
بیمه سامان نسبت به روز قبل ۴٫۲۴ درصد کاهش داشت. در این نماد ۴۱,۵۰۰ سهم به ارزش ۶۷ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۱,۶۲۸ ریال بسته شد.
بیمه میهن با حجم معاملات ۱۰ سهم به ارزش ۰ میلیون ریال داد و ستد شد و این نماد شاهد ۱٫۷۷ درصد افزایش بود و با قیمت پایانی ۱,۱۵۲ ریال بسته شد.
بیمه نوین نیز ۴٫۲۴ درصد افزایش داشت و با حجم معاملات ۳۳,۳۳۳ سهم به ارزش ۴۳ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۱,۳۰۳ ریال بسته شد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.