سهراب مرادی: در فینال لیگ وزنه می‌زنم اما تمرین بسیاری نداشته‌ام/ در المپیک به حقم نرسیدم

۱۶ام بهمن ،

1960_1.jpg

ملی‌پوش تیم وزنه‌برداری مناطق نفت خیز جنوب گفت: در فینال لیگ برتر وزنه می‌زنم،‌ اما به سبب مصدومیت تمرین بسیاری نداشته‌ام.

سهراب مرادی در آستانه برگزاری فینال لیگ برتر وزنه‌برداری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: مصدومیتی که از ناحیه پا دارم سبب شده در یک ماه اخیر تمرین بسیاری نداشته باشم، بنابراین در فینال لیگ برتر به روی تخته می‌روم، اما رکوردی نخواهم زد. با این وجود فکر می‌کنم رضا عاشوری زاده، وزنه‌بردار دسته فوق سنگین تیم‌مان که از ناحیه آرنج مصدوم است، به فینال برسد، احتمال پیروزی ما وجود دارد. همچنین اگر ملی‌پوشان تیم ملی حفاری نیز در فینال حضور داشته باشند رقابت زیبایی را شاهد خواهیم بود.

مرادی دربارهٔ رکوردهایش در لیگ برتر نیز بیان کرد: با توجه به این که در لیگ برتر، هر وزنه‌بردار در شهر خود تمرین می‌کند، با رکوردهایی که در تیم ملی داشتم فاصله دارم و مسلما در اردوهای تیم ملی وضعیت تمرینی بسیار بهتر و رکوردها بالاتر است.

ملی‌پوش المپیکی دسته ۸۵ کیلوگرم، طلای المپیک لندن را حق خود دانست و تصریح کرد: با رکوردهایی که داشتم و در آسیا نیز به ثبت رسانده بودم باید طلای المپیک را می‌گرفتم، اما با بدشانسی مصدوم شدم و نتوانستم به آن چیزی که حقم بود برسم.

وی ادامه داد: در المپیک که مسابقات بسیار مهمی به شمار می‌آید با کوچک‌ترین سرماخوردگی می‌توان مدال را از دست داد، آسیب دیدگی‌ که جای خود دارد، البته با این وجود که در المپیک نتیجه‌ نگرفتم تا به عنوان بهترین وزنه‌بردار سال ۲۰۱۲ جهان شناخته شوم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.