سهمیه استخدام دوایر دولتی در ایلام ۲ برابر شد

۲۸م آذر ،

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: سهمیه استخدام دوایر دولتی در ایلام ۲ برابر شد.
احمد شوهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در دیداری که به تازگی با ابراهیم عزیزی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری انجام شد پیرامون مشکلات استخدام جوانان جویای کار در ایلام بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: در این دیدار خصوصی و صمیمی پیرامون افزایش سهمیه استخدام در دوایر دولتی استان ایلام بحث شد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: ابراهیم عزیزی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری از این پیشنهاد استقبال کرد و دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.

شوهانی تصریح کرد: در این دیدار مقرر شد تعداد استخدام‌های انجام شده در ایلام برای سال ۹۲ از ۷۰۰ نفر به هزار و ۵۰۰ نفر افزایش برسد.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است در دیدارهای بعدی نیز با معاونین اداری و مالی وزارتخانه‌های مختلف در این خصوص رایزنی‌های لازم انجام شود.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود این تعداد مجوز استخدام در استان ایلام نیز افزایش یابد تا تعداد بیشتری از جوانان از این مزیت بهره‌مند شوند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل وضعیت کارکنان استانداری ایلام نیز از دیگر برنامه‌ها بوده که در دستور کار قرار دارد.

منبع خبر : خبرگزاری فارس

آخرین خبرها استخدامی استانداری ایلام سال ۹۱


استخدام
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.