سهم بازار غیر خودرویی تام به ۵۳ درصد رسید

فروردین ۱۴۰۳

به گزارش ایکو پرس ،  درآمد ۱۸۱ میلیارد تومانی تام حاکی از رشد بالای ۳۸ درصدی نسبت به دوره قبل بوده است که این موضوع علاوه بر سود خوب آن، گواهی بر عملکرد درخشان شرکت در سال قبل بوده است. نکته قابل ذکر در خصوص عملکرد تام این است که عمده درآمدزایی برای سال مالی ۹۱ در بازاری غیر از گروه صنعتی ایران خودرو اتفاق افتاده است به طوری که برای اولین بار از تاریخ تاسیس شرکت، ۵۳ درصد از سهم درآمدی تام را بازارهای غیر خودرویی به خود اختصاص داد.

براساس این گزارش ، علاوه بر این که تام موفق به اخذ۴۴۰ میلیارد تومان کار(که ۹۵ درصد آن در بخش غیر خودرویی رقم خورده است) شده است، پیش‌بینی می‌شود سهم درآمد غیرخودرویی شرکت در سال‌های بعد از آن نیز فراتر رود.

در واقع سال قبل با وجود همه مشکلاتی که در خصوص گشایش اعتبارات، تحریم ها و افزایش نرخ ارز وجود داشت با مدیریت صحیح نه تنها شرکت توانست پیش بینی بودجه‌ای خود را محقق کند بلکه ۳۲ درصد نیز نسبت به آن فراتر رفت.این امر میسر نشد ،‌مگر با همت همکارانی که با مسوولیت پذیری، تلاش و پشتکار مثال زدنی در عمل خواستار پیشرفت شرکت بودند.

شرکت تام با ارج نهادن به تلاش سرمایه‌های انسانی خود، قصد دارد امسال نیز با توجه به بازارهای خوبی که در پیش رو دارد بتواند به عنوان شرکتی با گواهی EPC کار رتبه برتر داخلی، سهم خود را در در اجرای باکیفیت پروژه‌های ملی و رونق اقتصادی کشور توسعه دهد.

 

 


IKCOPress
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.