سهم ما تنها از این نمایشگاه گوشه ای از در و دیوار در راهروی اصلی نمایشگاه است

در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم؛

مدیر مؤسسه ای در نمایشگاه قرآن گفت: متأسفانه با توجه به زیباترین و سنگین ترین قرآن دست نویس جهان، غرفه ای به ما اختصاص داده نشده است.

وطن پرست در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: فعالیت ما در این نمایشگاه در راهروی اصلی مابین،‌بخش دانشگاه و تحول در علوم انسانی بوده که قرار گیری بزرگترین، سنگین ترین و زیباترین قرآن دست نویس جهان در نمایشگاه مهمی و بی توجهی به این اثر جهانی را نشان می دهد.

وی در ادامه بیان کرد: تشخیص حداقل فضای ممکن در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن مکارن با مهار قرآن و اثری فاخری،‌ایرانی،‌قرآنی و اعجازهای هنری بوده است، متأسفانه آنجایی که باید فضایی فراهم شود تا قرآن آنچنان که بهتر است نمایان شود، اما توان ما صرف امور غیر قرآنی می شود.

وطن پرست با توجه به چیدمان غرفه ها اذعان کرد: چیدمان غرفه های غیر هنری با محتوای جذب حداکثری در امور کودکان و موارد عامه پسند در تقابل با غربت و دور افتادگی این اثر در بخش مجهول الهویت است.

وی خاطر نشان کرد: نباید تنها سرمایه تشیع در کنار عترت و ۱۴ نور عالم هستی واسطه خیر و آمرزش خداوند به طور مغتنم شمرده شوده که حیات از خدا بی خبران را در ثبت جدیدترین تسلیحات ضد فرهنگی جنگ ترم ساکن و بی حرکت نگهدارند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.