سه‌گانه تازه سینمای ایران/قسمت ۲ و۳ «اختاپوس» ساخته می‌شود

دوبله به زبان آذری؛

فیلم سینمایی «اختاپوس» به کارگردانی سیدجواد هاشمی به سه گانه تبدیل می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، مسعود اطیابی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید» به کارگردانی سیدجوادهاشمی درباره وضعیت اکران این فیلم اظهار داشت: این فیلم از ۱۲ مهرماه اکران عمومی می‌شود و مواد تبلیغاتی آماده شده است. آنونس این فیلم توسط شیبان خاقانی ساخته شده و شرکت ناصر شعبانی مسوولیت پخش آن را برعهده دارد. روش تبلیغاتی این فیلم براساس روش مرسوم است و ایده و ترفند جدیدی برای این کار اعمال نکرده‌ایم.

اطیابی در مورد تغییرنام این فیلم به «اختاپوس» گفت: ما تصمیم داریم قسمت دو و سه این فیلم را تولید کنیم با نام «اختاپوس دفتر اول، آهوی پیشونی سفید» فیلم را اکران خواهیم کرد. البته ساخت قسمت‌های دیگر این فیلم بستگی به فروش و مورد استقبال قرارگرفتن این فیلم دارد.

وی ادامه داد: ما همچنین این فیلم را به زبان آذری دوبله کرده‌ایم و چند آنونس به زبان آذری ساخته‌ایم تا برای شهرهای آذری زبان آن نسخه را به نمایش بگذاریم. سرپرستی دوبلاژ را سعید بحرالعلومی بر عهده داشته است.

این فیلم در ژانر کودک و درباره مراقبت از دخترانی است که زود گول می‌خورند، فیلم فضایی شاد و موزیکال دارد که البته در آن آسیب‌های اجتماعی هم مطرح می‌شود. در این فیلم محمدرضا شریفی‌نیا، امین حیایی، گوهر خیراندیش، امین زندگانی، نادر سلیمانی، نیلوفر خوش‌خلق، امیر غفارمنش و … بازی کرده‌اند.


آخرین اخبار

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. مونا:

    این فیلم عالی بود من هم سینما دیدم هم سی دیشو خریدم.بنظرم خیلی خیلی فیلم جالی بود و امیدوارم ازاین سبک فیلم بیشتر تو سینمای ایران ساخته بشه.بنظرم نه تنها کودکان رو جذب میکرد بلکه برای بزرگترها هم جذابیت داره.من و خانواده هم بیصبرانه منتظر قسمتای بعدیش هستیم امیدوارم قسمتای بعدی هم به همین کیفیت باشه

  2. الهام:

    سلام این فیلم فوق العاده ست امیدوارم هر چه زودتر قسمت های بعدی نیز ساخته شود .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.