سه امتیاز بازی با مس در کیسه سرخپوشان/طلسم سه ساله شکسته نشد / باز هم پرسپولیس رنگ صدر جدول را ندید

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پرسپولیس یها با نتیجه دو بر صفر از مس کرمان پیش می باشند.

به گزارش ممتاز؛شروع تهاجمی ازبازیکنان پرسپولیس.آنها در خانه میزبان مس بودند و طبیعی بود که در حضور تماشاگرانشان حمله کنند. ۵- ۴ دقیقه ارسال از کناره ها و در اختیار گرفتن بازی برای رسیدن به دروزاه مس.پرسپولیسی ها یکی دو موقعیت نثفه و نیمه هم در همین دقایق شدند اما نتوانستند دروازه شهداد نژاد را باز کنند.

هر چه از دقایق بازی می گذشت شاگردان محمود یاوری هم هم رفته رفته بر بازی مسلط می شدند.آنها روی حرکت شجاعی که در محوطه جریمه سرنگون شد اعتقاد به ضربه پنالتی داشتند که داور بازی چنین عقیده ای نداشت.

پرسپولیسی ها که در شش بازی اخیر خود با مس نتوانسته اند این تیم را شکست بدهند برای شکست دادن این تیم انگیزه های بسیاری داشتند.ضمن اینکه اگر آنها موفق به شکست دادن کرمانی ها در این بازی می شدند می توانستند همراه با سپاهان در صدر جدول رده بندی قرار بگیرند.

شاگردان دایی از دقیقه۱۵ به بعد رو به ارسال پاس های بلند آوردند.بیشتر توپ هایی که گیر هافبک های این تیم می آمد با ارسال بلند آنها به مهاجمان خودی می رسید اما آنها نمی توانستند از این توپ ها برای خودشان موقعیت ایجاد کنند.در دقیقه ۲۰ روی همکاری صادقیان و ماهینی پرسپولیسی ها صاحب یک کرنر شدند.کرنری که با دفع مدافعان مس پرسپولیسی ها را صاحب کرنر دوم کرد.مسی ها در این دقایق و برای اینکه از فشار خارج شوند فقط زیر توپ می زدند.

پاس ها کوتاه،کنترل توپ و حرکت آهسته رو به جلو. پرسپولیسی ها خوب بازی می کردند اما هر بار که بازیکنان مس صاحب توپ می شدند به راحتی مالکیت آن را از دست می دادند.۳۰ دقیقه ابتدایی بازی موقعیت چشمگیری نداشت که بتواند هواداران را روی سکوها و پای تلویزیون میخکوب کند.تعداد خطای بازیکنان افزایش پیدا کرده بود بیشتر هافبک های دو تیم درگیر بودند.

بازی تا آخرین دقایق نیمه اول به همین منوال ادامه داشت و هرچند که شاگردان دایی یکی دو موقعیت ایده آل داشتند و کمک داور هم یک صحنه مشکوک را به ضرر سرخ ها آفساید گرفتند اما آنها نتوانستند طلسم نبردن های پرسپولیس مقابل مس را در این نیمه بشکنند.

با آغاز نیمه دوم و در حالی که بازیکنان دو تیم هنوز پایشان چندان به توپ نخورده بود،داور بازی را متوقف کرد! سعید علیر نژادیان کمک داور این بازی که به نظر با گرفتگی عضله روبرور شده بود با کمک پزشک باشگاه پرسپولیس شرایط ایستادن در کنار زمین و ادمه قضاوت را پیدا کرد.

هر چه از دقایق می گذشت پرسپولیسی ها بیشتر بر بازی مسلط می شدند.پاس های خوب صادقیان و دهنوی مهاجمان این تیم را صاحب موقعیت های نسبتا خوبی کرد.موقعیت هایی که البته از دست رفت تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود.
دایی در دقیقه ۶۰ دست به یک تعویض زد و غلامرضا رضایی را از بازی خارج کشید تا حمید علی عسگر را جانشین او کند.او قصد داشت تا با قدرت نفوذی که علی عسگر از سمت راست دارد تعداد حملات تیمش را بیشتر کند.در دقیقه ۶۶ اما سرانجام طلسم شکست و بازیکنی که به هواداران وعده داده بود توانست دروازه مس کرمان را باز کند.

در دقیقه ۷۵ پرسپولیسی ها که بهتر بازی می کردند و روحیه بهتری هم داشتند توسط قاسم دهنوی به گل دوم رسیدند.ضربه سر این بازیکن  با دقت هرچه تمام تر زده شد تا آنها دو گل از حریف خودشان پیش بیفتند.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.