سه انفجار در سوریه همزمان با پرواز جنگنده‌های ناشناس

برخی منابع از شنیده شدن صدا و وقوع انفجار در برخی مناطق شرقی سوریه خبر می دهند.

سه انفجار در سوریه همزمان با پرواز جنگنده‌های ناشناس

به گزارش ممتاز نیوز، دیده بان حقوق بشر سوریه گزارش داد که صدای سه انفجار عصر روز چهارشنبه در شهر المیادین همزمان با پروازهای جنگنده‌های ناشناس بر فراز حومه دیرالزور شنیده شده است.

گفته شده این پروازها بیش از یک ساعت در آسمان سوریه ادامه داشته است.

دیده بان حقوق بشر سوریه همچنین اعلام کرد: «در جریان پرواز بیش از یک ساعته هواپیماهای ناشناس بر فراز حومه دیرالزور، همزمان صدای حداقل ۳ انفجار از بازار گوسفندان شهر المیادین در شرق سوریه شنیده شد، اما اطلاعاتی در مورد تلفات و خسارات این حملات اعلام نشده است.»

هنوز مشخص نیست که صدای انفجارها ناشی از حملات جنگنده‌های ناشناس بوده است یا خیر، اما چند ساعت پیش از این وزارت خارجه سوریه با انتشار بیانیه‌ای در روز چهارشنبه، ضمن محکوم کردن اقدامات نیروهای اشغالگر آمریکایی، خواستار پایان دادن به حضور غیرقانونی نظامی آمریکا شده بود.

وزارت امور خارجه سوریه در این بیانیه می‌گوید: «سکوت بیشتر شورای امنیت سازمان ملل در قبال سیاست تهاجمی آمریکا و نقض اصول حقوق بین الملل غیرقابل قبول است. نادیده گرفتن رنج سوری‌ها در نتیجه تحریم‌های اعمال شده توسط ایالات متحده و اتحادیه اروپا پیامدهای فاجعه باری برای زندگی روزمره شهروندان دارد و به آنها اجازه دریافت خدمات لازم را همچون گاز، برق، به ویژه در فصل زمستان را نمی‌دهد.»

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.