سه خبر از پرسپولیس / ادامه مصدومیت کامیابی‌نیا، منبع تامین مطالبات مالی و شرایط پیشکسوت باشگاه

کامیابی نیا بازیکن پرسپولیس به دیدار با الهلال نخواهدرسید.

سه خبر از پرسپولیس / ادامه مصدومیت کامیابی‌نیا، منبع تامین مطالبات مالی و شرایط پیشکسوت باشگاه

به گزارش ممتاز نیوز، پرسپولیس خود را آماده دیدار با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا می کند.

منبع تامین مطالبات مالی پرسپولیس مشخص شد

 در حالی که گفته بودند سرخپوشان با قرض گرفتن توانسته حدود ۴۰ درصد از مطالبات مالی سرخپوشان را پرداخت کند، اما یک منبع آگاه اعلام کرد که مدیران باشگاه این پول را از کارگزار سابق گرفتند.  

 مدیران باشگاه پرسپولیس قصد دارند به زودی کارگزار جدید را از طریق مزایده باشگاه انتخاب کند تا مشکلات مالی تیم خود را برطرف کند. گفته می‌شود این احتمال وجود دارد حامی مالی استقلال به عنوان کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس انتخاب شود.   

 باشگاه‌ پرسپولیس برای شفقیان منزل پیدا میکند

 عصر دیروز خبری مبنی بر چادر نشینی منوچهر شفقتیان پیشکسوت پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی منتشر شده بود، اما مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس، معاون خود را مامور کرد تا منزلی را برای این پیشکسوت پیدا کند تا او سر و سامان یابد.  

 زمان بازگشت ستاره پرسپولیس مشخص شد

 تمرین تیم پرسپولیس در حالی برگزار می‌شود که این تیم سه مصدوم دارد. کمال کامیابی‌نیا که از ناحیه مچ پا آسیب دیده، پس از حضور در امارات و انجام مداواست حالا تمرینات آمادگی جسمانی اش را دنبال می‌کند و البته در بخشی از تمرینات گروهی نیز حضور دارد.

 اگرچه یحیی گل‌محمدی غیبت قطعی این بازیکن در دیدار با الهلال را اعلام کرده اما کامیابی‌نیا تلاش می‌کند تا هرچه سریعتر به میدان بازگردد. پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل الهلال سه روز بعد به مصاف برنده الوحده- النصر می‌رود و سپس برای بازیهای لیگ برتر وارد تهران خواهد شد.

 نکته جالب اینکه در صورت دعوت از میلاد سرلک به تیم ملی، نقش کمال کامیابی‌نیا در تیم سنگین‌تر خواهد بود و شاید تلاش‌ها برای رساندن او به بازی با الهلال یا دیدار نیمه نهایی افزایش یابد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.