سه پوستر تازه از «من مادر هستم» که تا به حال منتشرش نکرده بودیم

۲۸م آذر ،

دوشنبه, ۲۷ آذر ساعت ۰۹:۲۰ کافه سینما

(۶۷+) (۱۴-) در حالی که فیلم حاشیه ساز این روزهای سینمای ایران یعنی «من مادر هستم» در مدت دو هفته ای که از اکران آن می گذرد بیشتر از ۶۰۰ میلیون تومان فقط در تهران فروش داشته است تازه ترین پوسترهای این فیلم برای اولین بار از طریق شبکه ایران منتشر می گردد.

من مادر هستم

به گزارش کافه سینما به نقل از شبکه ایران در حالی که فیلم حاشیه ساز این روزهای سینمای ایران یعنی «من مادر هستم» در مدت دو هفته ای که از اکران آن می گذرد بیشتر از ۶۰۰ میلیون تومان فقط در تهران فروش داشته است تازه ترین پوسترهای این فیلم برای اولین بار از طریق شبکه ایران منتشر می گردد. در این سه پوستر زمینه اصلی تصویر باران کوثری است در شکل و شمایل «آوا دلنواز» یعنی همان کاراکتری که بحث بر سر درستی اعدامش در فیلم، جنجالهایی فراوان را ایجاد کرد.

پوسترهای «من مادر هستم» توسط محمدحسین هوشمندی طراحی شده است؛ طراحی که نزدیک به دو سال است در زمینه طراحی پوستر با شرکت پخش فیلمیران مشغول به کار است و در همین مدت کوتاه نشان داده که استعدادی فراوان در تصویرسازی و طراحی پوسترهایی متفاوت دارد.

به نظر می رسد با فروش بالایی که «من مادر هستم» در همین چهارده روز ابتدایی اکران داشته است رقم فروش آن حداقل یک میلیارد تومان را فقط در تهران رد کند آن هم در شرایطی که در روندی غیرمنصفانه مسئولان حوزه هنری اجازه نمایش این فیلم در سینماهای تحت امر خود و از جمله سینما آزادی را نداده اند.

پوستر جدید من مادر هستم

پوستر جدید من مادر هستم

پوستر جدید من مادر هستم

کافه سینما-آخرین خبرها و یادداشت های سینمای ایران و جهان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.