سه پیشنهاد سازمان ثبت احوال توسط کشورهای عضو اکو تصویب شد

بیست و دومین گردهمایی شورای برنامه ریزی منطقه ای اکو سه روز در تهران با شرکت های عضو اکو در محل دفتر مطالعات وزارت امور خارجه کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگارممتازنیوز، این شورا در راستای ارتقا اهداف اکو در رابطه با وزارت کشور، سه پیشنهاد مطرح شده سازمان ثبت احوال را به تصویب رساند و اجرای مصوبات اولین اجلاس رئوسای سازمان ه ای ثبت احوال در راستای اهداف مطرح شده برگزار خواهد شد.
کارگاه آموزشی تولید اطلاعات و آمارهای جمعیتی در تاریخ ۸-۹ آبان ماه سال جاری و دومین اجلاس روسای ثبت احوال کشورهای عضو اکو در کشور ترکیه در تاریخی که متقاقبا آن کشور اعلام خواهند نمود همچنین تشکیل کارگروه سه جانبه ایران، ترکیه و پاکستان با همکاری دبیر خانه برای انجام سفرهای مطالعاتی بررسی پیشرفت کشورهای مذبور در زمینه صدور کارت هوشمند، جلسات تخصصی کارشناسان ثبت احوال و معرفی نکات مهم در این سازمان است.
*رتبه سوم در جشنواره وب گاه از آن سازمان ثبت احوال شد
محورهای اصلی ارزیابی وب گاه شامل اطلاع رسانی خدمات تعاملی و تراکنش مالی بوده و این ارزیابی ۴۵۳ وب گاه شرکت نموده بودند که ۲۳۹ دستگاه به مرحله دوم و در نهایت ۸۵ دستگاه به مرحله نهایی راه یافتند.
به گزارش خبرنگارممتازنیوز، سومین جشنواره ارزیابی وب گاه ها پس از مطالعه و تدوین شاخص های ارزیابی سومین دوره جشنواره شامل خود اظهاری مشخصات فنی و ساختاری از وب گاه های شرکت کننده در جشنواره بررسی وب گاه های ثبت نام شده از سوی دو تیم ارزیابی مقدماتی شده و وب گاه های حاکمیتی اعلام شد.
وب گاه سازمان ثبت احوال کشور در سومین جشنواره ارزیابی وبگاه های حاکمیتی در بخش خدمات تراکنش مالی رتبه سوم را کسب و طی مراسمی لوح تقدیر و تندیس جشنواره را دریافت کرد./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.