سه کتاب چاپ اول مرکز نشر دانشگاهی معرفی شد

فروردین ۱۴۰۳

سه عنوان کتاب چاپ اول مرکز دانشگاهی با عناوین جغرافیا، اقتصاد و فضا و آمایش سرزمین، رشد و نمو گیاهان و تغییر اقلیم و گندم های ایران با نگاه پژوهشی معرفی شد.

 به گزارش خبرنگار دانشگاهی ممتاز نیوز، کتاب گندم های ایران با نگاه پژوهشی برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری فیزیولوژیک گیاهی، در مرحله پژوهشی بعد از گذراندن مرحله آموزشی و همچنین مروجان وزارت جهاد کشاورزی برای آموزش کشاورزان نگاشته شده است، چنانچه این کتاب در ۴ بخش و ۲۴ فصل تنظیم شده درخصوص مسائل گیاه شناسی تهیه شده است.

 بنابراین گزارش : همچنین کتاب رشد و نمو گیاهان و تغییر اقلیم نیز برای دانشجویان کارشناسی ارشد و رشته های مرتبط با تغییر اقلیم مانند کشاورزی، علم و محیط زیست، معماری و شهر سازی و سایر محققان رشته های مختلف در موسسات تحقیقاتی کشور تهیه شده  است.

 براساس این گزارش :کتاب جغرافیا، اقتصاد فضا و آمایش سرزمین نیز برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های جغرافیا و اقتصاد، متخصصان برنامه ریزی توسعه اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و خدماتی و همچنین دست اندرکاران برنامه ریزی توسعه اقتصادی بلند مدت و کوتاه مدت کشور و آمایش سرزمین تهیه شده است./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.