سوءقصد به جان مخالف آل سعود / مقاله انتقادی درباره عملکرد ظالمانه نایف

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های مخالف رژیم آل سعود، منابع آگاه اعلام کردند: شیخ مخلف الشمری فعال حقوقی عربستانی از سوء قصد تروریستی جان به در برده است.

این منابع خاطرنشان کردند: وی بر اثر شلیک گلوله زخمی شده است و هم اکنون در یکی از بیمارستانهای ریاض بستری شده است.

منابع فوق با اشاره به دخالت وزارت کشور عربستان در سوء قصد علیه الشمری افزودند: الشمری دچار خونریزی داخلی شده است و هم اکنون در بیمارستانی در ریاض بستری است.

این منابع بیان کردند: خونریزی داخلی الشمری متوقف شده و حال عمومی وی خوب است، اما هنوز تنفس مصنوعی وی قطع نشده است.

شایان ذکر است شیخ مخلف الشمری از فعالان حقوق بشری در فوریه ۲۰۱۲ پس از بیست ماه بازداشت به قید کفالت آزاد شده بود، وی طرفدار اصلاح اوضاع و دموکراسی است.

اما برخی علت سوء قصد علیه این فعال حقوق بشری عربستان را واکنش وی به مرگ نایف بن عبدالعزیز ولیعهد دانسته اند.

وی در این باره نوشته است: ای نایف در روزی که همه برابرند در برابر تو می ایستم و می گویم پروردگارا من به خاطر رضای تو نایف را بخشیدم.

وی نوشته بود: پروردگارا من زندانی و شکنجه شدم، خانواده ام آواره شد، وجهه من خدشه دار شد و به خانواده ام زیان فراوانی وارد شد، تنها به جرم اینکه کلمه حق را گفتم با وجود این برای خشنودی تو، نایف را حلال می کنم.خدایا از تو سپاسگذارم که دعای مرا در آن سلول تاریک و وحشتناک اجابت کردی. دست و پای مرا بسته بودند و خون از من جاری بود و کسی به من توجه نکرد. هرگاه به پیراهن خونینم نگاه کردم گفتم: خدایا داد مرا از کسانی که به من ظلم کردند بستان.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.