سوء استفاده جنسی پلیس از دختر دبیرستانی فاش شد

اردیبهشت ۱۴۰۳

در پی شکایت زنی که می‌خواست نامش فاش نشود، شوهرش که یک افسر پلیس بود به جرم ارتباط نامشروع با یک دختر دبیرستانی بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از نیویورک تایمز: پس از مشکوک شدن همسر پیتر کیالو به حرکات، مکالمه های پنهانی، وی را به تعقیب وی وا داشت.

اما درست زمانی که همسر ریچارد که طبق خواسته اش نامش در خبرگزاری ها فاش نشده به قصد خرید به خارج از منزل می رود و هنگام پرداخت متوجه نبودن کیف پولش می گردد پس از بازگشت به منزل با صحنه ای تأسف بار روبه رو می گردد و از رابطه پنهانی همسرش با یک دختر دبیرستانی ۱۶ ساله آگاه می گردد.

پیتر کیالو ۳۹ ساله افسر کهنه کار پلیس جزیره استالین در نیویورک به جرم رابطه غیرقانونی با نوجوان ۱۶ ساله دستگیر شد.

به گفته وکیل وی که در اولین جلسه دادگاه برگزار شد این دختر ۱۶ ساله خود را ۱۷ ساله معرفی کرده بود و پیتر از سن واقعی وی آگاه نبوده است.

اما به نقل از این دختر ۱۶ ساله در دادگاه پیتر او را به بهانه فرار از مدرسه به منزلش‌ ‌آورده بود که پس از تحقیقات پلیس رابطه غیرقانونی آنان از ۴ ماه پیش آغاز شده بود.

پیتر کیالو در دادگاه به اتهام تخطی از قانون، از جمله تجاوز و سوء استفاده جنسی محکوم شد و به پرداخت هزار و ۵۰۰ دلار به عنوان جریمه و همچنین زندانی شدن به مدت یک هفته محکوم شد./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.